Producătorul ucrainean de corturi, rucsaci şi îmbrăcăminte pentru outdoor Turbat, a cărui dezvoltare a fost accelerată de invazia rusă, va deschide un magazin în zona Unirii din Bucureşti, sub brandul Gorgany.
“Suntem o singură companie (Turbat, marcă de echipamente şi îmbrăcăminte pentru exterior + lanţul de retail Gorgany – n.red.), dar avem o strategie diferită în România. În ceea ce priveşte magazinul nostru cu amănuntul, intenţionăm să deschidem o unitate offline în Bucureşti, cu o suprafaţă de 500 mp.
În prezent, locul este agreat şi conceptul nostru de design interior este în curs de implementare. De asemenea, Gorgany este deja magazin online - gorgany.ro, în faza de testare până în mai”, afirmă, într-o discuţie cu Profit.ro, Marian Striltsiv, creative director Turbat.
Deocamdată, acesta este singurul magazin fizic planificat de compania din Ucraina pentru România.
Turbat a decis să intre pe piața românească în 2021, înainte de începerea invaziei ruse.
Dezvoltarea companiei, pentru care Ucraina rămâne cea mai importantă piață, a fost impulsionată de război, în urma căruia cererea pentru produsele outdoor, inclusiv din partea forțelor militare, a fost în creștere.