Cum îmbunătățești experiența clienților care aleg hotelul tău

Cum îmbunătățești experiența clienților care aleg hotelul tău
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

În aceste vremuri, când industria hotelieră este foarte dezvoltată, iar locurile de cazare sunt nenumărate, clienții au de luat o decizie grea atunci când trebuie să aleagă un hotel. De aceea, cei mai mulți hotelieri caută soluții și servicii inovatoare, pentru a-și convinge oaspeții că sunt cea mai bună opțiune. 

Serviciul pentru clienți – este esențial în industria hotelieră?

Serviciul pentru clienți gestionează modul în care sunt tratați oaspeții hotelului și reprezintă unul dintre cele mai importante criterii de alegere a unei cazări, pe lângă design, amplasarea locației și confort. Acesta este necesar nu doar în timpul vizitei, ci și înainte de a ajunge la locul de cazare, în momentul efectuării rezervării și, inclusiv după check out, atunci când se așteaptă un feedback din partea oaspeților.

ADVERTISING

Pentru oaspeții unui hotel este foarte important să fie tratați respectuos, să li se ofere suport și asistență, indiferent de problema sau situația apărută și să aibă parte de un sejur liniștit.

Pentru lanțurile hoteliere mai mari sau mai mici, softul hotelier este cel care asigură cea mai bună gestionare a aspectelor enumerate mai sus, și nu numai.

Care sunt cele mai importante funcții ale unui soft hotelier?

Este nevoie de 12 experiențe pozitive ale clienților pentru a compensa o experiență negativă, spun experții. Plecând de această premisă, ownerii si managerii de hoteluri trebuie să gasească cele mai bune soluții prin care pot asigura o experiență plăcută oaspeților, fie că este vorba despre îmbunătățirea serviciului clienți sau reamenajarea locației. 

ADVERTISING

În acest articol vom vorbi despre ce este un soft hotelier, ce funcții are acesta și cum poate ajuta în relația cu oaspeții. 

Un soft hotelier este un program conceput pentru toate tipurile de hoteluri, de oraș, de sezon, lanțuri sau hoteluri independente, care ajută la gestionarea operațiunilor zilnice și la construirea unei strategii comerciale. Iată o mică parte din funcțiile unui astfel de software.

1. Oferă raportare în timp real despre gradul de ocupare al hotelului și alți indicatori esențiali în industria ospitalității

2. Eficientizează comunicarea dintre personalul de la curățenie, mentenanță și recepție. Angajații pot vedea în timp real statusul camerelor, sarcinile de rezolvat, obiecte pierdute, etc.

ADVERTISING

3. Vizualizarea mai ușoară și organizată a rezervărilor și a informațiilor despre check in sau check out.

4. Platformă de comunicare directă cu oaspeții.

5. Rapoarte structurate pe mai multe criterii, 

6. Modul inteligent pentru schimbarea tarifelor în funcție de zile sau anumite ocazii, astfel încât să maximizezi profitul.

Cum ajută un soft să îmbunătățești experiența clienților în hotelul tău?

Pe lângă lista bogată de avantaje pentru manageri și personal, un program recepție hotel prezintă beneficii și pentru oaspeții hotelului care îl implementează.

Unul dintre aceste și probabil cel mai important din perspectiva unui oaspete este faptul că erorile legate de rezervări sau camere încurcate sunt evitate deoarece programul are o evidență foarte exactă cu privire la aceste informații.

O altă funcționalitate importantă este cea prin care oaspeții își pot personaliza sejurul din punct de vedere servicii extra, modalitate de facturare, comunicare cu gazda, etc. Rezervarea se poate face mult mai ușor, cu un simplu click, iar oaspetele își poate completa singur profilul: nume, date pentru rezervare, metoda de plată, etc.

Dincolo de avantajele directe pe care un oaspete le are atunci când hotelul folosește un software de gestiune, faptul că activitatea internă este bine organizată, duce într-un final la un sejur plăcut și un client mulțumit.