MAGNETICO: Cum s-au schimbat nevoile angajaților astăzi și ce pot face companiile pentru atrage talentele?

MAGNETICO: Cum s-au schimbat nevoile angajaților astăzi și ce pot face companiile pentru atrage talentele?

Evenimentele din seria „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” continuă, ajungând de această dată la Timișoara. Prima ediție a conferinței va avea loc pe 17 noiembrie 2022, și se va desfășura atât în format fizic, la Iulius Congress Hall, cât și virtual, fiind dedicată specialiștilor în resurse umane și employer branding.

Experți români și internaționali vor discuta despre „ingredientele” ce fac o organizație atractivă în ochii candidaților, având în vedere elemente cheie ce au prins tot mai mult teren în perioada post-pandemie, precum: „flexibilitate”, „autenticitate”, „transparență”. 

ADVERTISING

Cum s-au schimbat nevoile angajaților în ultimii ani? Ce primează pentru noile generații de angajați – mai este salariul un factor suficient de convingător sau este nevoie ca organizațiile să facă eforturi suplimentare pentru ca angajații să simtă că munca lor are un sens? Cum reușim să păstrăm talentele într-o piață atât de competitivă și ce soluții găsesc organizațiile pentru a veni în întâmpinarea noilor provocări ce apar în procesul de recrutare?

Vom discuta despre toate acestea în cadrul sesiunilor de prezentări și a panelului ”How to Build a Magnetic Employer Brand”, la care vor participa:

ADVERTISING
  • SPECIAL GUEST: Patricia Ruiz Mena, Global Talent Management and Employee Experience Manager, Bunge
  • SPECIAL GUEST: Eva Baluchova, Employer Branding Strategist, Wearebridge.io | Peoplefinders
  • SPECIAL GUEST: Ays Schmidt, Talent Engagement Specialist, Zoom Video Communications
  • Gina Cruceru, Group HR Director, Rompetrol – KMG International
  • Ionela Coprean, Country Talent Operations Manager, Intel Romania
  • Angela Deiac, HR Business Partner, Bosch Service Solutions Timișoara
  • Iuliana Polverea, Recruitment Manager, Atos Romania
  • Daniel Adumitrachioaiei, Director Resurse Umane, TeraPlast Grup
  • Maria Marcovici, Head of HR Communications România, Continental
  • Liviu Anghel, EMEA & Philippines Talent Acquisition Lead, Genpact
  • Cristina Andreca, Human Resources Manager, ACI Worldwide
  • Liana Precup, Human Resources Manager, EVOZON
  • Luminița Popa, HR Manager, Plexus Oradea
  • Mirela Tănase, Senior Partner - Enterprise & Strategic Accounts, Exploratist
  • Beatrice Alexandrescu, Director general, Fundația LEADERS
ADVERTISING

Moderator al evenimentului va fi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici sau la adresa office@business-mark.ro

Proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” a ajuns în această toamnă la Iași și Cluj, urmând ca în decembrie să se încieie la București (6 decembrie 2022), fiind adresat: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent & Acquisition Managers, Employer Branding Managers, HR & PR Specialists, Recruitment Managers, Hiring Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.

Un proiect: BusinessMark

Parteneri:  Rompetrol – KMG International, OLX – Locuri de Muncă, Exploratist, 7Card

Eveniment susținut de:  DWNT, Fundația Leaders, BEROCC

Suport tehnic asigurat de: SCS – Schinkel Conferințe Soluții

Parteneri media:  spotmedia.ro, IQads, SMARK, Timiș Online, Agenda, Portal HR, Arad24.net, Express de Banat, Social Media România, Revista de HR, Bănățeanul, Ziarul Clujean, Debizz, MATEK, Jurnalul de Afaceri, Administrație.ro, Global Manager, EventsOnline.ro, Revista Piața, Transilvania Business, Top Business News, spatiulconstruit.ro, Digital Business, Ziarul 21, Antreprenor în România, Club Economic, România Durabilă, Economistul, All About Jobs, AngajatorulMeu.ro.

BusinessMark - Events designed to make an impression

Începând cu 2013, BusinessMark a organizat 259 evenimente „concept propriu”, 121 proiecte de event management, 69 de evenimente online. Am avut alături de noi 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România.

Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.