Campania câștigătoare a Grand Prix-ului IAB MIXX Awards România 2021 a obținut și Grand Prix la nivel european în cadrul galei de la Madrid. În plus, 2 premii Gold și 1 Silver au mers către agenții din România. Cu acest rezultat care arată nivelul înalt al campaniilor înscrise în competiție, dar și calitatea jurizării, reprezentanții industriei de comunicare digitală din România cheamă la rampă din nou campaniile memorabile, puternice, care merită să fie premiate. Înscrierile au loc între 31 octombrie și 11 noiembrie.
„IAB MIXX Awards România își propune și reușește constant să identifice reperele industriei de comunicare digitală autohtone pentru a le propulsa pe scena europeană. Credem în schimbarea de perspectivă dinspre o zona pesimistă și concentrată doar pe elementele negative sau perfectibile, către una echilibrată, unde aspectele pozitive și aspiraționale sunt mai prezente.
Anul trecut a existat o dublă validare a calității produsului de comunicare și al juriului local. Rezultatele de la Madrid pun o enormă presiune anul acesta pe toți cei implicați la nivel local. Dar suntem o piață deja matură care a învățat să își aplaude competiția, să se coaguleze în jurul obiectivelor comune și să conștientizeze că are și cu cine și cu ce pe plan european”, a declarat Andrei Dragu, vicepreședinte IAB și Event Director IAB MIXX Awards.
Ca o noutate pentru 2022, creația campaniei de promovare a IAB MIXX de anul acesta este semnată de agenția care a fost premiată anul trecut cu marele premiu local și european, Cheil|Centrade. Organizatorii își propun ca această practică să devină o tradiție a festivalului.
„Suntem onorați că recunoașterea locală a juriului IAB MIXX s-a transformat în primul Grand Prix pentru România la IAB MIXX Europe. E încă o dovadă că nivelul industriei e unul ridicat pentru regiune și că festivalul a reușit să asambleze un juriu experimentat care recunoaște valoarea reală. Ne bucură invitația organizatorilor de a sprijini campania de comunicare din acest an. Românii pot deveni “brazilienii" Europei în materie de creativitate, iar ideile românești pot deveni subiect de conversație oriunde în lume.”, a spus Mihai Gongu, Executive Creative Director SEE @Cheil Worldwide and Member of the Cheil Global Creative Council.
În cele 10 ediții IAB MIXX Awards de până acum, au fost înscrise 615 campanii. Anul trecut, s-a înregistrat un record de participare, cu 169 de campanii înscrise la cele 16 categorii ale festivalului.
Un juriu format din peste 80 de persoane cu experiență și expertiză în comunicare digitală evaluează campaniile, iar selecția lor devine lista de nominalizări la IAB MIXX Europe, unde, în cadrul galei anuale INTERACT, se premiază excelența în comunicare.
“Albert Einstein spunea că inteligența care se distrează se numește creativitate, așa că abia aștept să văd cum se distrează lumea și anul asta”, a adăugat Sandra Bold - Chief Creative Officer (CCO) @Wunderman Thompson Benelux, președinta juriului IAB MIXX România.
Pentru mai multe detalii și pentru a înscrie o campanie, vizitați site-ul https://www.mixxawards.ro/.