HR VIBES, eveniment dedicat specialiștilor de resurse umane continuă în luna iunie, ajungând de această dată în Timișoara, la Iulius Congress Hall. Pe 9 iunie 2022, specialiști din domeniu vor privi cu atenție spre contextele locale, acordând o atențe deosebită provocărilor din ultimii doi ani, care au dus la transformarea departamentului de HR. Evenimentul se va desfășura în format hibrid, astfel că există și posibilitatea participării virtuale, prin intermediul platformei MyConnector.
La Timișoara HR VIBES, vorbim despre transformare și cum ne putem pregăti pentru viitor, în contextul în care munca în regim hibrid capătă o semnificație tot mai mare. Putem observa cum lucrul remote a migrat rapid de la beneficiu la condiție de lucru în perioada pandemiei și, astfel, apare întrebarea: Este work from anywhere noua normă? Cum putem gestiona eficient acest nou mod de lucru?
Vom discuta și despre provocările cu care s-au confruntat liderii organizațiilor în acești doi ani de pandemie și despre abilitățile de care are nevoie un lider remote, pentru a putea răspunde eficient noilor nevoi ale echipei. Un alt subiect important pe care îl vom aborda la conferință este cel legat de fenomenul calificat drept The Great Resignation, încercând să înțelegem amploarea acestui fenomen în România, dar și cum putem atrage și păstra talentele pentru cât mai mult timp în compania pe care o reprezentăm, ținând cont și de diferențele de nevoi ale generațiilor actuale și viitoare de angajați.
Speakeri confirmați la Timișoara HR Vibes 2022:
- SPECIAL GUEST: Andre De Wit, Dean, Leadership Academy Amsterdam
- Minola Jac, Group Change and Organization Development Lead, Syngenta Group
- Diana Năstase, HR Director, FLEX
- Mirela Crețu, HR Manager, Kimball Electronics România
- Alina Kerekes, Human Resources Manager, AKWEL
- Roxana Brahăsteanu, Director, Talent Acquisition, EMEA, Morningstar
- Olivera Romanciuc, Regional HR Manager, Auchan Romania
- Dana Berar, HR Manager, HAI Extrusion
- Ristena Sîrboiu, HR Manager, Litens Automotive Eastern Europe
- Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
- Cezar Cârligeanu, Head of Sales, OLX România, Bulgaria și Portugalia
- Liliana Mineață, Coordonator Compensații și Beneficii, Smithfield România
- Ionuț Gherle, CEO, UCMS by AROBS
- Daniela Pipas, Head of HR, BRINEL; Co-Fondator, Institutul pentru dezvoltare umană și organizațională în România
- Anca Puca, Sales Manager, Smartree
- Alina Ștefan, Chief Executive Officer, Salarium
- Ovidiu Bîrsă, Director Comercial, Edenred
- Oana Ciobanu, Director & Partener, ELEVATHOR
Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Experiența „in person” va fi completată de cea virtuală, astfel că puteți interacționa chiar și online cu ceilalți invitați și vizita zona expozițională. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici sau la adresa office@business-mark.ro.
HR Vibes este un proiect care își propune să construiască și consolideze comunități locale de profesioniști în resurse umane, fiind vizați: HR Managers & HR Directors, HR Business Partners, Talent & Acquisition Managers, Employer Branding Managers, HR & PR Specialists, Recruitment Managers, Hiring Managers, Internal & External Communication Managers, Consultanți HR, PR & employer branding, Directori generali, Team Leaderi.
În luna iunie, evenimentele din seria HR Vibes vor continua și în alte orașe din România: Brașov HR Vibes (15 iunie 2022, Hotel Kronwell), Iași HR Vibes (23 iunie 2022, Palas Congress Hall), Oradea HR Vibes (30 iunie 2022, Hotel Ramada).
Parteneri: Romanian Software, OLX – Locuri de Muncă, SanoPass, Salarium, UCMS by AROBS, Benefit – o companie Edenred, Creasoft
Suport tehnic asigurat de: SCS – Schinkel Conferințe Soluții
Partener de mobilitate: AVIS România
Parteneri media: spotmedia.ro, Ziarul Bursa, Arad24.net, Express de Banat, Debizz, Transilvania Business, All About Jobs, Administrație.ro. Global Manager, Financial Market, Jurnalul de Afaceri, Top Business, MATEK, SMARK, Iqads, Portal HR, spațiulconstruit.ro, Digital Business, Ziarul 21, Revista de HR, Social Media România, Revista Piața, Events Online, Business Voice
BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu” prin care ne propunem să oferim mediului de afaceri românesc un spaţiu profesionist de discuţii şi networking. Combinând metode de comunicare şi business matchmaking, oferim partenerilor noștri modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic.