Participă alături de creativii din marketing și advertising la Big Idea Conference!

Participă alături de creativii din marketing și advertising la Big Idea Conference!
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Ultimii doi ani au schimbat radical modul în care companiile acționează și, de asemenea, comunică. Vom intra în curând într-o perioadă de recuperare post-pandemie, care va decide viitorul business-urilor și al marketingului deopotrivă.

Pe măsură ce înaintăm în 2022, obiectivele principale ale fiecărei companii ar trebui să fie înțelegerea nevoilor reale ale consumatorilor și descoperirea oportunităților de creștere. De aceea, pentru fiecare om de marketing este foarte important să fie la curent cu cele mai noi tactici de promovare și date despre consumatori.

Pe 25 februarie, Big Idea Conference va reuni pe scena sa cei mai buni profesioniști în comunicare pentru a oferi răspunsuri la marile probleme cu care se confruntă managerii de brand și directorii de marketing astăzi.

ADVERTISING

”Big Idea Conference nu este încă o conferință de specialitate. Este evenimentul care se concentrează pe creativitate, strategie și inovație. Aduce în prim plan tactici verificate și idei creative din publicitate, ca un îndemn către agenții și companii pentru a realiza campanii îndrăznețe și cu impact”, spune Cristian Manafu, organizatorul Big Idea Conference.

Prima ediție acoperă teme variate precum tendințele majore din social media în 2022, rețete de succes pentru campanii virale, colaborările între agenții și companii, rolul canalelor alternative în promovarea brand-urilor, oportunitățile din publicitate astăzi și tactici de succes în marketing pentru 2022.

ADVERTISING

În cadrul evenimentului, vor fi prezentate în exclusivitate și rezultatele studiului despre comportamentul publicului român în timpul pauzelor publicitare TV, realizat de iSense Solutions. Studiul își propune să ofere informații utile despre consumul de publicitate TV în România și platformele complementare folosite de români.

Anul acesta, conferința are invitați 14 vorbitori locali și specialiști cu experiență dovedită pe cele mai importante piețe de publicitate din lume:

• Bogdan Naumovici - Managing Partner, 23 Communication Ideas

• Anca Ungureanu - Marketing & Communication Director, UniCredit Bank

ADVERTISING

• Gabriela Lungu - Founder & Executive Creative Partner, WINGS Creative Leadership Lab

• Patricia Zegreanu - Marketing & Communication Manager, Porsche România

• Mihai Gongu - Executive Creative Director, SEE Cheil Worldwide

• Sînziana Stoicescu - Senior Digital Channels Manager, BAT România

• Bogdana Butnar - Practice Lead, Growth & Experience Strategy, Accenture Interactive

• Diana Ceaușu - EVP, Global Head of Strategy & Innovation, McCann Worldgroup

• Andreea Lupu - Strategy & Innovation Director, Publicis Media

• Laura Ionescu - Freelance Senior Copywriter & Author

• Andra Constantinescu - Account Director, Kantar România

• Laura Roșca - Qualitative Research Director, iSense Solutions

• Alexandru Ciucă - Managing Partner, Superior Media

• Raluca Kișescu - Creative Business Strategist

Organizat în format hibrid, cu o audiență în sala de conferință de la Hotel JW Marriott Bucharest, în conformitate cu normele actuale, și una numeroasă online, evenimentul își propune să aducă multe momente de inspirație, idei îndrăznețe, tendințe aplicabile și mai ales informații cu valoare adăugată. Peste 1500 de oameni din agenții și companii, creatori de conținut și pasionați de marketing și advertising s-au înscris deja la prima ediție a Big Idea Conference.

Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile pe www.bigidea.ro.

Big Idea Conference este un eveniment organizat în parteneriat cu UniCredit Bank și cu sprijinul Asociației V3, Glo și Skoda.