TikTok testează un sistem prin care creatorii să condiționeze accesul la conținutul lor de plata unui abonament.
Momentan, TikTok a refuzat să dea detalii despre această nouă funcție, scrie TechCrunch.
„Ne gândim mereu la noi modalități de a aduce valoare comunității noastre și de a îmbogăți experiența TikTok”, a declarat un purtător de cuvânt.
Așadar, nu este clar cum va fi implementată funcția de plată a abonamentului în aplicație. Acum, populara pagină algoritmică „Pentru tine” a TikTok prezintă videoclipuri de la creatori pe care utilizatorii nu le urmăresc.
Dacă un creator alege să perceapă un abonament pentru conținutul său, este posibil ca videoclipurile sale să nu apară pe pagina ”Pentru tine” a utilizatorilor.
Vestea vine la o zi după ce Instagram a anunțat că introduce posibilitatea de a crea abonamente plătite. Funcția este acum în teste pe un grup mic de creatori care pot oferi urmăritorilor lor acces plătit la videoclipuri și povești pe Instagram Live.
Creatorii își pot alege propriul preț pentru accesul la conținutul lor exclusiv. Abonații vor fi marcați cu un logo special, pentru a se diferenția de ceilalți utilizatori.