Ați avut parte de refuz la îmbarcare? Cazurile de acest gen sunt mai rare, dar dacă se întâmplă, atunci trebuie să știți că există firme de specialitate care vă pot consilia pentru a cere despăgubire pentru astfel de cazuri. Aerohelp este aici să vă ajute.
Ce presupune refuzul la îmbarcare
Atunci când ați avut parte de imbarcare refuzata v-ați găsit soluții pe moment, pentru a ajunge în cele din urmă la destinația necesară. Însă, în decurs de maxim 3 ani de la acea dată puteți cere despăgubire de la compania aeriană de la care aveați bilet cumpărat. Însă, cum fiecare caz este diferit, veți avea nevoie de ajutorul unor consilieri juridici din domeniu care să vă ajute să înțelegeți situația sau să caute informații și să analizeze situația, dacă aceasta este sau nu eligibilă pentru compensațiile bănești.
Cei de la Aerohelp au zeci de cazuri rezolvate în acest sens. Să înțelegem, mai întâi de toate, ce presupune o îmbarcare refuzată:
- Pasagerul în cauză nu avea check-in realizat.
- Pasagerul a ajuns la îmbarcare prea târziu.
- Pasagerul nu avea toate documentele necesare pentru a călători. Aici includem biletul de avion, pașaportul și/sau viza.
- Pasagerul a fost considerat un pericol pentru ceilalți pasageri, fie pentru că avea o atitudine nepotrivită, ostilă, fie pentru că era sub influența unor băuturi alcoolice sau substanțe interzise.
Ce despăgubire poate fi cerută
Dacă cazul solicitantului este eligibil pentru compensație, pot fi obținuți de la 250 până la 600 de euro. Depinde însă ce distanță ar fi fost de parcurs. Asta pentru că suma ce se poate obține ține de distanța de la punctul de plecare și până la destinație. Minima și maxima înseamnă 250 de euro pentru zboruri sub 1500 de km și 600 de euro pentru acele zboruri cu distanțe de peste 3.500 de km.
Pentru a putea face asta trebuie să vă încadrați într-un termen de prescripție și să dețineți documentele care atestă cele întâmplate. Sunt și cazuri în care compania decide să vă restituie plata biletului. Însă acest caz ar fi unul ideal.
În multe din cazuri o reclamație formulată de către pasageri va fi respinsă. Este greu să te lupți când nu știi legile în vigoare. De aceea, Aerohelp vine cu un background solid, știe legile din domeniu și îi poate ajuta pe cei în astfel de situații să își ceară și să își apere drepturile.
Păstrați documentele ce au legătură cu zborul respectiv, de la confirmarea rezervării și până la eticheta de bagaj dacă este cazul. Păstrați toate bonurile și facturile și tot ce ar putea demonstra că v-a fost refuzată îmbarcarea. Toate acestea vor fi analizate de echipa de la aerohelp.ro. Dacă sunteți eligibili de despăgubire, cazul merge mai departe. Dacă nu, nu pierdeți nimic. Iar dacă veți avea câștig de cauză un procent din câștig merge la cei care v-au ajutat și nimic mai mult.
Aflăm detalii complete despre asta din pagina aerohelp.ro.
Contact: help@aerohelp.ro