Optical Investment Group devine cel mai mare jucător de pe piața de optică medicală din România, prin fuziunea a 4 companii importante din domeniu

Optical Investment Group devine cel mai mare jucător de pe piața de optică medicală din România, prin fuziunea a 4 companii importante din domeniu
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Optical Investment Group devine cel mai mare jucător de pe piața de optică medicală din România prin fuziunea prin absorbție a companiilor Optical Network SRL, Optiplaza SRL, Mann Optic și Optic Planet.

În urma acestei fuziuni, Optical Investment Group deține cea mai mare rețea de optică medicală din România, cu o cotă de piață de aproximativ 10% și 102 magazine în 29 de localități din țară: 77 de magazine OPTIblu, 23 magazine Optiplaza și 2 magazine de nișă pe segmentul premium market, sub numele O51, în București.

Toate cele 102 magazine, atât cele stradale cât și cele amplasate in centre comerciale, cuprind cabinete dotate cu echipament ultra-modern pentru măsurarea dioptriilor și adaptări de lentile de contact.

ADVERTISING

Compania este prezentă, de asemenea, și în sectorul de e-commerce, deținând 2 magazine online optiblu.ro și optiplaza.ro. Cifra de afaceri consolidată a companiilor care sunt astăzi încorporate în OIG a fost de peste 105 milioane de lei în 2020.

Raluca-Cimpianu_OIG

”În 2021, vom continua consolidarea rețelei de retail de optică medicală existente, urmărind o creștere a afacerilor de 30%. Vom investi constant în evoluția noastră și a angajaților noștri, ca și până acum, urmărind cu atenție inclusiv oportunitățile de achiziție a altor magazine. În cei aproape 17 de ani de activitate, am inovat constant și am adus, în premieră, nenumărate mărci de produse pe piața din România. Într-un an în care provocările au fost mari din punct de vedere financiar, noi am ales să mizăm pe unitate, pe valoarea lui „Împreună”. Echipele de optometriști, opticieni și consilieri de vânzări, cu un înalt grad de profesionalism, și-au dat mâna și vor lucra de acum sub aceeași umbrelă pentru a identifica și răspunde nevoilor tuturor clienților noștri” , a declarat Raluca Cîmpianu, CEO al Optical Investment Group. 

ADVERTISING

Fuziunea transformă Optical Investment Group într-o organizație competitivă, flexibilă, bine poziționată pentru o creștere accelerată și solidă din punct de vedere financiar, cu o mare capacitate de a face față provocărilor aduse de pandemie și a celor de pe piața de optică medicală din România. Toți angajații Optical Network și Optiplaza au devenit angajați ai Optical Investment Group, compania având două sedii, în București și la Brașov.

Până în luna august 2020, rețeaua Optical Investment Group deținea 5 lanțuri de magazine – OPTIblu, Klarmann, O51(Optical Network) și Optiplaza și Optica Express (Optiplaza). La sfârșitul lunii septembrie 2020, s-a finalizat procesul de rebranding al magazinelor în urma căruia au rămas 3 lanțuri de magazine: Optiblu, Optiplaza și O51. 

ADVERTISING

În acest moment, Optical Investment Group are 700 de angajați, o echipă puternică de manageri şi peste 150.000 de clienți fideli activi, număr care crește constant datorită serviciilor de calitate, aparaturii moderne cu care sunt dotate cabinetele medicale și specialiștilor în optică medicală. 

Despre Optical Investment Group 

OPTIblu este o rețea de magazine de optică medicală prezentă pe piață din 2004. În acest moment, este brandul cu cele mai multe magazine de profil din România, cu peste 77 de magazine în București și în țară. Oferind produse best-seller, tehnologii high-tech, materiale eco-friendly, branduri de nișă sau colecții 100% handmade, OPTIblu a reușit mereu să fie prima alegere a consumatorilor.

OPTIblu este singurul lanț de retail premiat din România.  Printre certificările obținute se numără “Marca numărul 1 în România pentru Calitate în domeniul optică medicală”, medaliile QUDAL 5 stele pentru calitate (2016-2017 și 2018-2019) și  Best BUY Awards  pentru un magazin de optică cu cel mai bun raport calitate-preț (2017-2018 și 2020-2021)

Despre Optiplaza

Optiplaza a dezvoltat din 2004 o rețea care, în prezent, numără 23 magazine care oferă mixul perfect de sănătate a ochilor și un simț al modei de necontestat. Optiplaza scurtează distanța dintre a vedea bine și a te vedea bine, oferind clienților săi produse specifice (rame de vedere, ochelari de soare și accesorii de la peste 50 de branduri celebre, lentile pentru ochelari de vedere, lentile de contact, ochelari de soare și accesorii) gândite pentru a crea impresii de neuitat. Cumpărăturile la Optiplaza sunt o experiență completă și unică, din momentul în care clientul pășește în magazin și până ajunge să provoace percepția lumii cu stilul său. 

O51 | Image Matters a fost proiectat astfel încât să ofere clienților un mix de inovație, branduri de lux, design și performanță. Magazinele sunt construite din materiale futuriste, cu detalii de design ultra rafinate, în timp ce iluminarea subtilă a polițelor pune în valoare fiecare pereche de ochelari. La O51 există ceva pentru cei curajoși, clasici, excentrici, idealiști sau minimaliști. 

Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați:

www.optiblu.ro

www.optiplaza.ro


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇