Opera Națională București propune publicului, săptămânal, o serie de întâlniri cu artiștii primei scene lirice a țării, transpuse în interviuri online și disponibile pe site-ul oficial și în paginile de Social Media (Facebook și Instagram), cu titlu gratuit.
Seria acestor episoade va purta numele de #DordeOperă și are ca scop promovarea Operei în această perioadă de încercare pentru iubitorii artei lirice și coregrafice.
Tuturor ne este dor de serile cu aplauze, de spectacolele în care împreună ne bucuram de cele mai frumoase povești muzicale, de cei mai grațioși și spectaculoși pași de dans. Ne este dor de freamătul emoțiilor de pe scenă. Da, ne este dor de Operă! Tocmai din acest motiv vă invităm să ne bucurăm împreună în mediul online de vastul univers al regalului muzicii clasice.
Primul sezon al proiectului #DordeOperă și-a propus să susțină și să mențină aproprierea dintre public și artiști. Povești nespuse până acum vor prinde viață și vor încerca să aducă bucurie și să șteargă distanța dintre interpreți și spectatori, dintre cei care iubesc opera și cei care o cuprind prin profesie.
Gigel Ungureanu, Directorul Baletului Operei Naționale București, deschide astăzi seria interviurilor de colecție #DordeOperă:
(Video: Opera Națională București)
Cu speranță în gând pentru o revedere cât mai apropiată, Opera Națională București se conformează tuturor regulilor și măsurilor impuse de autorități în vederea prevenirii și combaterii efectelor pandemiei COVID-19, siguranța publicului, a artiștilor și a întregului personal al instituției noastre fiind prioritară pentru prima scenă lirică a țării.
Sponsor oficial: Enel România
Sponsori: Aqua Carpatica, Zarea
Parteneri: Sansha
Parteneri media: Radio România Cultural, Radio România Muzical, Forbes România, RFI România, Romantic FM, Radio Seven, România TV, Zile și Nopți, Agerpres, spotmedia, Ziarul Metropolis, Marea Dragoste, Leviathan, Ordinea Zilei