SocialPedia 75: Totul despre Video Marketing cu Lidia Albu și Loredana Vătăvoiu

SocialPedia 75: Totul despre Video Marketing cu Lidia Albu și Loredana Vătăvoiu
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Video Marketing & Christmas Networking” este tema ediției 75 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale, este powered by Lidl România și sponsored by Up România și se va organiza pe 9 decembrie 2025, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București.

Speakerii acestei ediții sunt: Lidia Albu – Social Media Director @ Ogilvy Romania și Loredana Vătăvoiu – Director Marketing & Comunicare @ Up România.

În 2025, video marketingul nu mai este un "nice to have”, ci un pilon esențial în strategia de comunicare a oricărui brand.

La nivel global, peste 82% din tot traficul online este generat de conținut video, iar TikTok, Instagram Reels și YouTube Shorts domină modul în care utilizatorii descoperă branduri, decid ce să cumpere și interacționează cu mesajele companiilor.

În România, TikTok și Instagram rămân platformele cu cea mai mare creștere pentru formatul video, iar brandurile care investesc în comunicare vizuală scurtă și autentică generează cu până la 3x mai mult engagement.

În aceste condiții, cum creezi videoclipuri relevante, cum le integrezi în funnel, ce funcționează în campaniile actuale și cum arată strategia de video marketing care livrează rezultate reale?

La SocialPedia 75, vom aborda toate aceste subiecte: 

  • Cum integrăm video marketingul în strategia unui brand, de la idee la conversie.
  • Cum construim conținut video adaptat brandului și canalului de comunicare?
  • Ce funcționează (și ce nu) în comunicarea vizuală din 2025.
  • Cum arată strategia de TikTok a unui brand mare și ce rezultate poate genera.
  • Cum dezvoltăm campanii video: strategie, execuție, obiective și analizaă
  • Tips & tricks practice pentru campanii video de succes.

„Sunt onorată să fac parte dintr-o conversație atât de importantă pentru orice specialist în comunicare digitală și pentru orice brand care are viziunea strategică a momentului: brandul vine la consumator, nu invers. Cum? Rescriindu-și regulile de marketing, având în minte că relevanța pe care o are astăzi nu mai este o bătălie câștigată pe termen lung, ci o victorie temporară. Și totuși, în acest context, cum reușește un brand să rămână relevant cât mai mult posibil? În Ogilvy vorbim despre conceptul de Social First care propune o soluție adaptată momentului: un brand asiprațional & social first pune în centrul strategiei sale comunitatea și cultura in real time, în toate touchpointurile de conversație, pentru a construi content dinanmic și relevant. Este ceea ce am experimentat împreună cu Lidl pentru lansarea canalului de TikTok din România și suntem mândri că am avut această oportunitate unică.”, spune Lidia Albu, Social Media Director @ Ogilvy Romania.

„SocialPedia 75 încheie anul exact așa cum ne place nouă: cu învățare, oameni inspirați și o comunitate care crește de la ediție la ediție. Video marketingul este, astăzi, unul dintre cele mai puternice instrumente pe care brandurile le au la dispoziție, iar această ediție le oferă participanților acces direct la strategii aplicate, exemple reale și perspective valoroase de la profesioniști din industrie. Iar la final, ne bucurăm împreună de Christmas Networking, un moment în care schimbăm idei, zâmbete și energie bună, celebrând încă un an de comunitate. Este modul nostru de a spune «mulțumim» tuturor celor care sunt alături de noi.”, declară organizatoarele evenimentului.

Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-75/

Despre Speakeri

Lidia Albu - Social Media Director at Ogilvy Romania

În social media de opt ani, suficient cât să fi prins vremurile în care aveam doar bloguri, Instagram și Facebook, iar „influencer marketing” însemna să trimiți produse  bloggerilor care făceau buzz în online, Lidia a crescut odată cu industria, într-un ritm în care fiecare an a venit cu un nou set de reguli. Astăzi, Lidia este Head of Social Media la Ogilvy, unde, de doi ani, conduce o echipă de opt oameni pasionați.

Pentru Lidia, a lucra în Ogilvy înseamnă șansa de a crește într-un ecosistem în care social media nu e doar un tool, ci un teritoriu strategic – locul în care se găsesc insight-uri puternice, brandurile pot avea impact real și viralul este la ordinea zilei. Cu branduri locale și globale pe masă, Lidia navighează zi de zi printre provocările unui peisaj digital care nu stă pe loc. Iar una dintre zonele în care vede cel mai mult potențial este TikTok, platforma care a schimbat modul în care creăm, consumăm și măsurăm relevanța.

Un exemplu este contul de TikTok Lidl România, pe care îl dezvoltă cu entuziasm și multă creativitate alături de o echipă minunată — un proiect care arată cum un brand poate deveni part of the culture atunci când vorbește în limbajul nativ al comunității.

Loredana Vătăvoiu - Director Marketing & Comunicare @ Up România

Loredana Vătăvoiu (Director Marketing & Comunicare, Up România) are peste 15 ani de experiență în dezvoltarea brandurilor din banking, retail, HoReCa și securitate. Astăzi, coordonează strategii de marketing și comunicare B2B și B2C, unde folosește creativitatea ca instrument pentru rezultate concrete și de efect.

Pentru ediția din 9 decembrie, Loredana Vătăvoiu va vorbi despre cele mai recente campanii video Up România și impactul lor: „Masa tăcerii” și „E OK să vrei mai mult!”.

Eveniment organizat de: Sabina Cornovac și Iulia Stănescu

Powered by Lidl România

Sponsored by Up România

Partener: IDU Fashion by Ioana Dumitrache, Gameology

Partener media: Kiss FM

Parteneri media: Zile şi Nopti, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC, PRIME Romania, VIP Romania, Zelist Monitor, Content Marketing Romania, Spotmedia.ro, Ecompedia, Skeels, Olivian.ro, Lumea SEO PPC

Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 44 - 46, Bucuresti

Despre SocialPedia

SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.

Despre organizatori

Sabina Cornovac

De 18 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe https://www.sabinacornovac.ro/ și este fondatoarea comunităților #SocialPedia și #Moms4Moms.

Despre Iulia StănescuIulia Stănescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 18 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De nouă ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie, iar din 2025 este fondatoarea agenției de digital marketing Echipa de Digital.