Fostul arbitru Mateu Lahoz a dat verdictul de specialist în privința fazei controversate judecate de Istvan Kovacs în meciul Liverpool – Real Madrid 1-0.
Lahoz s-a declarat de părere că Istvan Kovacs a luat decizia corectă și a explicat de ce.
Spaniolul i-a dat sută la sută dreptate lui Kovacs, care n-a acordat un penalty pentru Liverpool după ce mingea l-a lovit în mână pe Aurelien Tchouameni în careu, în minutul 30.
„Nu poate niciodată să fie henț așa ceva. Nu poți să-ți tai mâinile atunci când îți miști corpul”, a spus fostul arbitru la Movistar Plus, citat de eldesmarque.com
De asemenea, UEFA i-a dat dreptate lui Kovacs într-un mesaj transmis pe site-ul oficial, în care a confirmat corectitudinea deciziei.
Ce s-a întâmplat
Arbitrul român n-a dictat un penalty după ce mingea a atins mâna Aurelien Tchouameni în interiorul careului lui Real Madrid, la o fază de joc. Inițial, Istvan Kovacs a dictat lovitură liberă, din afara careului.
Chemat la VAR, Kovacs a observat că acest lucru s-a petrecut în interiorul careului, dar n-a acordat penalty și a anulat lovitura liberă dictată pentru Liverpool. Motivul? Centralul a observat că Tchouameni a avut mână apropiată de corp, într-o poziție firească.
