Verdictul dat de UEFA despre decizia controversată luată de Istvan Kovacs în Liverpool - Real Madrid

Verdictul dat de UEFA despre decizia controversată luată de Istvan Kovacs în Liverpool - Real Madrid
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

La centru în Liverpool – Real Madrid 1-0, Istvan Kovacs a fost implicat într-o fază controversată de arbitraj.

Arbitrul român n-a dictat un penalty după ce mingea a atins mâna Aurelien Tchouameni în interiorul careului lui Real Madrid, la o fază de joc. Inițial, Istvan Kovacs a dictat lovitură liberă, din afara careului.

Chemat la VAR, Kovacs a observat că acest lucru s-a petrecut în interiorul careului, dar n-a acordat penalty și a anulat lovitura liberă dictată pentru Liverpool. Motivul? Centralul a observat că Tchouameni a avut mână apropiată de corp, într-o poziție firească.

Pentru a elimina controversele, UEFA a transmis un mesaj ferm pe site-ul oficial în legătura cu faza și decizia luată de Istvan Kovacs.

”Decizia VAR, confirmată: nu e penalty. Mingea i-a atins mâna stânga a jucătorului cu numărul 14 de la Real Madrid, dar mâna se afla aproape de corp, într-o poziție firească”, a transmis UEFA.

Liverpool s-a impus cu 1-0 în fața lui Real Madrid, pe teren propriu, în Liga Campionilor. Singurul gol al partidei a fost înscris de Alexis MacAllister, în minutul 61.


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇