SocialPedia 67: Despre obiecții în social media și planificare în business cu Andrei Dunuță și Mihaela Ionescu

Sprijină jurnalismul independent
Donează acum
Vizual_general

„Let’s Plan for 2025 – Business & Digital” este tema ediției 67 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și se va organiza pe 18 februarie 2025, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București.

Această nouă ediție a SocialPedia este dedicată planificării și organizării în mediul digital și în business, cu scopul de a le oferi participanților soluții practice pentru creșterea eficienței atât la locul de muncă, cât și în antreprenoriat.

Speakerii acestei ediții sunt: Andrei Dunuță - Antrenor Vânzări & Public Speaking, Fondator „Arta de a NU vinde” și Mihaela Ionescu - Self-leadership & business coach. Fondator @ Organize.inc Podcast. Cei doi specialiști vor oferi strategii esențiale pentru o mai bună planificare a activităților profesionale și personale, setarea priorităților relevante și îmbunătățirea gestionării timpului.

Un alt subiect important al evenimentului va fi modul în care profesioniștii pot răspunde eficient obiecțiilor în social media, mai ales în contextul vânzărilor online. Participanții vor avea acces la tehnici aplicabile imediat, menite să le optimizeze strategiile de business și să îmbunătățească interacțiunile cu publicul lor.

SocialPedia 67 se adresează specialiștilor din domeniul digital, antreprenorilor și tuturor celor interesați de strategii eficiente de organizare și comunicare în mediul online

Temele abordate la SocialPedia67:

  • Cum răspunzi obiecțiilor din vânzări atunci când lucrezi în social media?
  • Ce răspunzi atunci când ți se spune "E prea scump!"?
  • Ce strategii de sales se potrivesc cel mai bine businessului tău digital?
  • Cum îți organizezi viața profesională atunci când ești antreprenor sau freelancer? Dar când lucrezi în digital?
  • Cât de important este să ai o listă de To-Do bine organizată?
  • Cum să nu mai procrastinezi și cum te mobilizezi atunci când simți că nu ai chef?
  • Cum îți planifici eficient workflow-ul în social media zilnic, săptămânal și lunar?

"Prima conferință SocialPedia a anului aduce în prim-plan două subiecte extrem de importante pentru antreprenori și specialiștii în social media. "Cum răspund obiecțiilor din social media și ce răspund atunci când mi se spune că este prea scump?" și "Cum reușesc să îmi organizez business-ul, astfel încât să îmi rămână timp și pentru viața personală?" - sunt două dintre întrebările pe care ni le punem cu toții des. Pe 18 februarie, cei doi invitați de la SocialPedia 67 ne răspund la aceste întrebări într-un mod practic, aplicat, cu soluții care pot fi implementate imediat", declară organizatoarele evenimentului.

Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-67/       

Despre Speakeri

Andrei Dunuță - Antrenor Vânzări & Public Speaking, Fondator „Arta de a NU vinde”

Andrei Dunuță este fondatorul “Arta de a NU vinde” și organizatorul singurului campionat național de Elevator Pitch. Este antrenor de Public speaking & Vânzări, TEDx Keynote Speaker, aka omul care îți va arăta că poţi să fii nebun de bun în vânzări & public speaking. Mai specific, cum să creezi conținut video care convinge pe Social Media.

Convenționalul nu mai dă tonul, așa că e timpul să schimbăm șablonul! Şi asta ne-am şi propus cu acest workshop: să facem trecerea de la strategia PPC (Poate Pică Ceva) la strategia ABT (Antrenamentul Bate Talentul).

Lui Andrei i-au trecut prin mână în cei 15+ ani de experiență peste 20.000 de oameni de antreprenori, oameni vânzări și speakeri de la branduri precum: Banca Transilvania, NN Asigurări, Samsung, UiPath, Allianz Asigurări, Coca Cola, Lensa și multe altele.

Mihaela Ionescu - Self-leadership & business coach. Fondator @ Organize.inc Podcast

Mihaela Ionescu - mamă de toddler, soție, manager de echipă într-o corporație din zona IT&C, antreprenor de aproape 5 ani și creator de conținut educațional și motivațional. Este consilier pentru dezvoltare personală și specialist în coaching, iar în ultima perioadă a ales să lucreze în special pe zona de self-leadership și time management (organizare și planificare). În 2023 a lansat și podcastul Organize.inc by Mihaela Ionescu, un podcast despre autocunoaștere și organizare în business, dar care poate fi ascultat de oricine pentru că nu poți ajunge să conduci o afacere dacă nu te poți conduce pe tine.

Ca promotor al inteligenței pozitive bazate pe identificarea proprilor sabotori, misiunea ei ca antreprenor este să ajute oamenii să facă mai multă lumină în viața lor aglomerată, să obțină claritate în viață și în business dacă au unul.

Powered by Arta de a NU vinde

Partener media: Kiss FM

Parteneri media: Zile şi Nopti, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC, PRIME Romania, VIP Romania, Zelist Monitor, Content Marketing Romania, Spotmedia.ro, Ecompedia, SKEELLS, Olivian.ro, Lumea SEO PPC

Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 44 - 46, Bucuresti

Despre SocialPedia

SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.

Despre organizatori

Sabina Cornovac

De 17 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe https://www.sabinacornovac.ro/ și este creatoarea comunității #SocialPedia.

Despre Iulia Stănescu

Iulia Stănescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 18 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De cinci ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie, iar din 2025 este fondatoarea unei agenții de digital marketing.