Toamna aceasta, magazinele Pepco din toată țara oferă o gamă variată de produse la prețuri mai mici cu până la 30% față de prețul obișnuit al acestora sau al altor produse similare, vândute în anul precedent. Campania include haine pentru copii și adulți, lenjerie de corp, prosoape, lumânări și alte articole de uz casnic sau pentru servirea mesei.
Fiecare magazin Pepco dispune de 530 de categorii de produse, ceea ce se traduce prin aproximativ 13.000 de articole. În contextul în care efectele inflației continuă să se resimtă, retailerul a micșorat prețurile mai multor produse, cu scopul de a răspunde nevoilor clienților. De exemplu, hanoracele pentru băieți incluse în această campanie pot fi achiziționate la prețul de 27 de lei în loc de 38 de lei, iar unele modele de pantaloni de trening pentru fete sunt disponibile la prețul de 21 de lei, în loc de 27 de lei.
Campania vizează prețuri mai mici pentru zeci de articole din oferta de textile, inclusiv tricouri, lenjerie intimă sau cămăși de noapte, alături de peste 20 de produse din categoria articolelor pentru casă. Printre acestea, se numără pătura de 130x170 cm, care este acum cu 5 lei mai ieftină, dar și prosoapele, care au o reducere de 2 lei față de sezonul trecut.
Articolele cu preț scăzut pot fi găsite pe rafturile din magazine, marcate cu o etichetă specială, inscripționată cu “Un preț fără precedent!”. Pepco a lansat această campanie pentru a maximiza gradul de satisfacție în rândul clienților săi, astfel încât aceștia să poată economisi, fără a compromite calitatea produselor.
„Misiunea Pepco este clară. Vrem să fim în continuare lider de piață în ceea ce privește furnizarea de produse la prețuri accesibile. Acesta este motivul pentru care am implementat prețuri mai mici la categoriile de haine și articole pentru casă. Ne dorim ca fiecare persoană care intră într-un magazin Pepco să aibă certitudinea că produsele pe care le cumpără sunt de înaltă calitate și la un preț excelent”, spune Bogdan Grigoriu, Head of Region pentru Pepco România, Bulgaria și Grecia.
Orientarea către clienți și către nevoile acestora este esențială pentru activitatea companiei, facilitând astfel o creștere dinamică, dar și extinderea și adaptarea constantă a ofertei pentru a oferi produse din ce în ce mai interesante, accesibile tuturor. Oferta de produse este actualizată și optimizată în mod regulat cu peste 130 de colecții noi în fiecare sezon.
Grupul Pepco
Grupul Pepco a fost înființat în anul 2015 și cuprinde o rețea de magazine din sectorul retail, din care fac parte Pepco, Dealz și Poundland, și colaborează cu PGS, un furnizor global. La momentul actual, Pepco Group deține peste 4.800 de magazine în 21 de țări și are un număr de aproximativ 47.000 de angajați.
Pepco
Pepco este unul dintre cei mai mari value retailers din Europa, care oferă haine pentru întreaga familie și articole pentru casă la prețuri foarte atractive. După aproape 20 de ani de creștere constantă, magazinele Pepco sunt vizitate de clienți care efectuează 30 de milioane de tranzacții pe lună. Compania, cu sediul central în Poznań, are în prezent peste 30.000 de angajați în 18 țări din întreaga Europă și o rețea de peste 3.600 de magazine.