Cele mai populare categorii de produse licitate online

Cele mai populare categorii de produse licitate online

Ai renunțat să mai investești în produse noi, la suprapreț? Probabil ai luat cea mai bună decizie, mai ales că pe piață există varianta de a licita online aproape toate categoriile de bunuri, la preturi preferențiale. Este o soluție ideală în cazul în care cauți chilipiruri sau bunuri care nu se mai găsesc în comerț. Beneficiile sunt și mai evidente dacă te orientezi către o platformă de încredere, recunoscută pentru profesionalism și flexibilitate. 

Dacă ești novice în ceea ce privește procesul de licitare, nu-ți face probleme. În rândurile de mai jos vei afla care sunt cele mai populare categorii de produse vândute, dar și câteva informații esențiale despre plasarea unui preț.

Ce tipuri de produse poți găsi la licitații online?

Indiferent dacă ești antreprenor și încerci să faci achiziții avantajoase pentru business-ul tău sau pur și simplu cauți o casă, sigur vei găsi pe platformele de licitație. Este cea mai rapidă și convenabilă metodă, care te va scuti de costuri ascunse. 

ADVERTISING

Totuși, ce fel de produse poți găsi pe o astfel de platformă? Iată doar câteva dintre cele mai întâlnite: 

  • Afaceri la cheie - Hotelurile reprezintă unele dintre cele mai profitabile oferte. Industria HoReCa este în continuă dezvoltare, așa că ar fi păcat să ratezi o asemenea șansă. Nu mai trebuie să-ți faci griji în privința alegerii locației sau a stilului de amenajare. Totul este la gata - ție nu-ți rămâne decât să abordezi un plan de afaceri potrivit.
  • Mobilier - Cauți anunțuri de tipul licitații mobilier? Trebuie doar să te documentezi adecvat pentru că alternative sunt destule, mai ales dacă te orientezi către o platformă specializată. Poți găsi atât piese pentru casă, cu design inedit, dar și opțiuni pentru clădiri de birou. Multe dintre ele sunt multifuncționale și pot fi depozitate în orice spațiu. 
  • Terenuri - Poți cumpăra atât variante arabile și intravilane, cât și fânețe și păduri. Procesul nu este atât de complicat ca în cazul licitațiilor tradiționale, unde e nevoie de ajutorul unui expert care cunoaște legislația și termenii tehnici. Dacă vrei să-ți securizezi investiția, cel mai bine ar fi să vizitezi dinainte terenul.
  • Construcții - Vrei să-ți cumperi un apartament sau o casă, dar nu ai suficient buget? În loc să aștepți, poți găsi o ofertă avantajoasă la licitațiile online. Ai la dispoziție o gamă variată de opțiuni. Pe de cealaltă parte, pentru antreprenori sunt disponibile clădiri de birouri, hoteluri, pensiuni, spații comerciale, ferme, stații de carburanți, spații comerciale și lista poate continua.  
  • Transporturi - Vrei să-ți extinzi departamentul de logistică al depozitului pe care îl administrezi? Poți achiziționa autoturisme, ambarcațiuni, locomotive, vagoane, motociclete sau autocamioane la costuri mai mici decât pe piață. Chiar dacă sunt second hand, performanța tehnică nu este afectată în niciun fel. Toate alternativele sunt verificate de specialiști în domeniu. 
  • Utilaje - În cadrul oricărei companii, nivelul de productivitate este influențat în mod direct de echipamentele utilizate. Dacă resimți efectul sarcinilor repetitive, ar fi cazul să te reorientezi în ceea ce privește gama de utilaje. Pe un site de licitații online sunt disponibile mașinării agricole, industriale, de manipulare sau specifice construcțiilor. 
  • Birotică IT - Angajații tăi au nevoie de un mediu prietenos și adaptat nevoilor pentru a da randamentul așteptat. Așadar, dacă vrei să-ți amenajezi inteligent biroul, trebuie să alegi cu atenție elementele de birotică. Achiziția trebuie realizată din timp și în conformitate cu cerințele fiecărui angajat. Printre cele mai populare categorii de produse se numără monitoare, imprimante și proiectoare.
ADVERTISING

Cum se alege prețul de pornire la o licitație online?

Dacă ai găsit platforma ideală pentru următoarele investiții, nu-ți mai rămâne decât să te documentezi în privința procesului de licitare. Cel mai important lucru pe care trebuie să-l cunoști este prețul de pornire. 

Înainte de toate, se stabilește de vânzător un preț de rezervă, care nu poate fi depășit în timpul vânzării. Suma poate fi confidențială sau publică, în funcție de strategia de marketing a organizatorului. În cazul în care bunul nu este adjudecat, iar licitația se va relua, ofertanții vor fi notificați cu privire la noile detalii. E posibil inclusiv ca vânzătorul să modifice prețul de rezervă, în funcție de situație. Așadar, indiferent că e vorba de licitații obiecte sau proprietăți, e necesar să ai un buget alocat pentru cheltuieli suplimentare. În orice caz, nu există riscuri ascunse.  

ADVERTISING

În ceea ce privește valoarea prețului de pornire, trebuie să știi că este inferior celui de rezervă și nu este procentual. Este stabilit nominal de către organizatorul licitației. Factorii de care se ține cont sunt: 

  • Trendul categoriei din care face parte bunul - Dacă e vorba de bunuri imobile (case, terenuri, clădiri de birouri), cererea e destul de mare, tocmai de aceea prețul poate fi inlfuențat în consecință. 
  • Strategia de marketing - Depinde foarte mult și modalitatea în care organizatorul alege să-și promoveze produsele. De asemenea, contează și reputația pe piață și experiența în licitații online. 
  • Cerere vs. ofertă - Regula de aur a oricărei piețe. În cazul imobiliarelor sau a domeniului de construcții, cu siguranță vei găsi suficiente variante care să se potrivească obiectivelor tale. 

Ești gata să licitezi? Ține cont de sfaturile de mai sus și bucură-te de o experiență personalizată!