Rituals Cosmetics deschide primul magazin din România

Rituals Cosmetics deschide primul magazin din România

La finalul lunii septembrie, Rituals Cosmetics, brandul internațional specializat în produse de îngrijire naturală a corpului și a pielii, parfumuri pentru casă și îmbrăcăminte pentru acasă, inaugurează primul magazin din România.

În data de 25 septembrie, începând cu ora 11:00, Rituals deschide primul magazin din țară în centrul comercial Mega Mall din sectorul 2, București. Primii 150 de clienți care vor vizita magazinul în ziua deschiderii și vor achiziționa un produs, indiferent de valoare, vor primi cadouri speciale. 

De asemenea, timp de 10 zile de la deschidere, spumele de duș din colecția Classic vor fi disponibile la prețul de 37 de lei, reduse de la 49 lei, iar membrii programului de fidelitate, My Rituals, se pot bucura de o surpriză suplimentară: la orice achiziție de minimum 220 lei, vor primi cadou bețișoare parfumate mini dintr-o colecție la alegere.

ADVERTISING

Compania, înființată în anul 2000 în Amsterdam,  a devenit un expert recunoscut la nivel mondial în industrie, cu prezență în peste 36 de țări. Rituals Cosmetics este un brand dedicat ideii de dezvoltare durabilă și bunăstare în lumea produselor cosmetice de lux. Cu un portofoliu cuprinzător, de la produse pentru baie, îngrijire a corpului și până la produse pentru casă, Rituals propune o experiență holistică, și le propune clienților un nou stil de viață, bazat pe transformarea ritualurilor zilnice în momente memorabile. 

În cadrul magazinului Rituals, din incinta Mega Mall, va fi comercializată întreaga gamă de produse a brandului. Cu o suprafață de peste 205 mp, magazinul, situat la parterul centrului comercial, oferă clienților oportunitatea de a descoperi mai îndeaproape colecțiile variate și de a beneficia de oferte speciale.

ADVERTISING

Despre Rituals Cosmetics 

Rituals Cosmetics este un brand dedicat ideii de dezvoltare durabilă și bunăstare în lumea produselor cosmetice de lux. Pionier în integrarea produselor pentru baie, corp și îngrijirea locuinței într-un portofoliu unic, Rituals promovează transformarea rutinei zilnice în momente pline de sens. Fiecare produs este inspirat din tradiții străvechi și ajută la găsirea fericirii în cele mai mărunte lucruri. Printr-o gamă variată de produse Rituals pentru îngrijirea corpului și a pielii, parfumuri pentru casă, îngrijire pentru bărbați și accesorii pentru casă, clienții își pot îmbogăți viața cu momente pline de semnificație. Fondată în Amsterdam în anul 2000, Rituals a devenit expertă global în peste 36 de țări, fiind prezent în orașe vibrante precum Londra, Paris și Hong Kong, cu peste 1.185 de magazine proprii, peste 4.200 puncte de vânzare în cadrul altor magazine, 5 spa-uri și primul Mind Oasis din lume, în Amsterdam.Pe lângă acesta, Rituals a deschis în 2023 locații similare și în Antwerpen, Barcelona, Frankfurt și Paris. Dedicat unei abordări bazate pe trei piloni: Curat, Conștient și Grijă: (Clean, Conscious and Caring), Rituals a obținut prestigioasa certificare B CorporationTM. Ca parte din angajamentul continuu al Rituals de a-și îmbunătăți impactul social și de mediu, brandul se află într-un proces de dezvoltare pentru a crea formule naturale în proporție de 90% și ambalaje care pot fi reîncărcate, reciclate ori fabricate din materiale reciclate. În plus, Rituals sprijină activ 3 organizații caritabile. Într-o lume a brandurilor de lux, Rituals își propune să fie lider în crearea unui standard de lux care îmbină frumusețea și starea de bine cu un viitor sustenabil. Pentru mai multe informații, vizitați www.rituals.com

ADVERTISING

Pentru a afla mai multe despre acțiunile noastre în domeniul mediului, citiți raportul nostru anual de dezvoltare durabilă.

Despre Mega Mall București

Mega Mall București este unul dintre cele mai moderne centre comerciale din București, inaugurat în urma unei investiții de 165 de milioane de euro. Centrul acoperă în total cca. 200.000 metri pătrați și face parte din portofoliul NEPI Rockcastle. Mall-ul dispune de un spațiu închiriabil de aproximativ 76.000 de metri pătrați, dispuși pe 5 niveluri, și găzduiește peste 200 de magazine, dar și o parcare cu o capacitate de aproximativ 3.000 de locuri dispuse pe 7 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperiș.

 Centrul comercial propune un mix complet de branduri de renume național și internațional pentru toate nevoile și interesele, precum și diverse opțiuni de relaxare și petrecere a timpului liber: un food court de 10.000 mp cu o varietate de restaurante, fast food-uri și cafenele pentru toate gusturile, o sală de fitness WorldClass, de 2.500 de metri pătrați, dotată cu o piscină semi olimpică, un cinematograf Cinema City cu 14 săli ultra moderne și tehnologia 4Dx, un concept modern de spații de distracții, operat de TrickShot Mega Mall, sală de jocuri deschisa non-stop, dar și un loc de joacă, adus de Gymboland, pentru copiii de toate vârstele. Aici sunt prezente unele dintre cele mai mari reprezentanțe ale magazinelor de fashion, încălţăminte, îngrijire şi accesorii din țară, printre care H&M, Zara, Mango, Peek & Cloppenburg, Guess, POEMA, DIKA, New Yorker, Pull&Bear, C&A, LC Waikiki, Bershka, Notino, Sephora, Mayoral, Stradivarius, Bigotti,  Adidas, Nike, JD Sports, Foot Locker, Lee Cooper, Douglas, Nala, NEXT, Tommy Jeans, Hervis, ECCO, HUMANIC, Benvenuti, Sportisimo, Intersport, MAC,  Aldo, B&B Collection, Kultho sau iStyle. Oferta de foodcourt cuprinde  cafenele precum Manufaktura și, din 2017, restaurante ca Taco Bell, McDonalds și Trickshot Mega Mall, care include și o zonă de petrecere a timpului liber, cu biliard și bowling. Tot la Mega Mall Bucuresti au fost deschise primele magazine Reserved Man, Pupa, Sport Vision, Buzz și Burger King din România. În decembrie 2019, a fost inaugurată cafeneaua-concept Starbucks, amenajată sub formă de insulă. Începând cu noiembrie 2022, vizitatorii Mega Mall București pot descoperi primul magazin fizic epantofi.ro la parter cu zonă Modivo la nivelul 1.

Mega Mall a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel acces la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program. Aplicația mobilă de recompensare a clienților loiali este disponibilă în 17 centre comerciale ale grupului NEPI Rockcastle din România: Promenada Mall, Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu, Shopping City Timișoara, City Park Mall Constanța, Brăila Mall, Shopping City Galați, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Mureș, Ploiești Shopping City, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Vulcan Value Centre. Aplicația SPOT este gratuită și poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.