Revista Biz sărbătorește 25 de ani de activitate în România

Echipa-Biz-pe-scena-Galei-Biz-25-de-ani-care-a-avu

Revista Biz, prima publicație de business lansată în România, marchează 25 de ani de activitate. De-a lungul acestui sfert de secol, revista a devenit un jucător important în peisajul media de afaceri din România, punând accent pe oameni, tendințe, viziune și spirit antreprenorial.

Fondată în 1999, Biz a depășit rolul său inițial de publicație și s-a dezvoltat într-o platformă extinsă, organizând evenimente de business, proiecte speciale și inițiative menite să schimbe percepții și să genereze idei noi în cadrul comunității de afaceri. Biz a coordonat campanii și proiecte notabile, precum „Biz World,” în care întreaga echipă editorială a lucrat din 17 țări de pe patru continente, și „Biz CEO Exchange,” unde doi directori generali au făcut schimb de roluri pentru o zi.

ADVERTISING

Pe parcursul celor 25 de ani, Biz a realizat constant clasamente și analize ale celor mai influente branduri românești și a organizat evenimente de business de durată, consolidându-și astfel poziția de actor important în comunitatea de afaceri. Inițiativele și clasamentele sale au devenit o referință valoroasă pentru companiile locale, în timp ce revista își menține statutul de lider în publishing.

„Am fost peste tot, am făcut ce-am vrut, am rămas la fel, tot aici, n-am plecat niciodată – ca să parafrazez un refren celebru. Biz este prima revistă de business din România, dar și revista care continuă să adune an de an noi premiere alături de o echipă unită și motivată. La aniversarea a 25 de ani, povestea Biz continuă. Cu planuri multe pentru cel puțin încă 25 de ani de acum înainte!”, declară Marta Ușurelu, owner Biz.

Gala-Biz-25-la-Palatul-CEC

Săptămâna aceasta, alături de 600 de invitați, Biz a marcat aniversarea celor 25 de ani printr-un eveniment găzduit la Palatul CEC din București, o clădire simbolică asociată cu momente cheie din istoria României. Evenimentul a subliniat prezența de lungă durată a revistei în lumea afacerilor, locația fiind aleasă pentru a evidenția legătura acesteia atât cu trecutul, cât și cu dezvoltările actuale din domeniul businessului. Evenimentul aniversar a reflectat nu doar istoria Biz, ci și planurile de creștere și dezvoltare în anii următori.

ADVERTISING

Gala Biz 25 de ani a celebrat temerarii din business, cultură și societate și a fost un prilej de întâlnire cu toți cei care s-au lăsat și se lasă inspirați de Biz. Partenerii galei au fost Banca Transilvania, LIDL, Danone, AQUA Carpatica, Regina Maria, Domeniile Samburesti, CEC Bank, Bucuresti Mall, Fan Courier, OSCAR Downstream, Boost 4 Life, Siviero Maria, BRD, Adrem și Ploom, Connectivity Partner: Vodafone, iar support partners: Privileg Catering, 5 to go, Zbrudurel & Scaparici, Maison Dadoo, Chilli Ideas, Mesageria cu Amintiri, 1664 blanc, SWAT Force și Jandermeria Română.

  • Adrem – categoria Antreprenoriat
  • AQUA Carpatica – categoria Antreprenoriat
  • FAN Courier – categoria Antreprenoriat
  • 5 to Go – categoria Antreprenoriat
  • Ivatherm – categoria Antreprenoriat
  • OSCAR Downstream  – categoria Business
  • Banca Transilvania – categoria Business
  • Regina Maria – categoria Business
  • Vodafone – categoria Tehnologie
  • Mircea Tudor – categoria Inovație
  • Salt Bank – categoria Inovație
  • București Mall – categoria Leadership
  • Wargha Enayati – categoria Societate
  • Art Safari – categoria Cultură
ADVERTISING

Despre Biz Agency

Businessul Biz Agency înglobează revistele Biz și  Haute Culture Magazine by Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Storymakers – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.

Biz este brandul care reunește de 25 de ani o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.

Biz Market View: Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.

Biz Events: Divizia organizează anual zeci de conferințe de business și evenimente corporate sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă.

Revista Biz: Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă deschizătoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.

Biz Storymakers: Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare ale Biz Agency.

Mai multe informații sunt disponibile pe www.revistabiz.ro.