Campionul național abslut en-titre de raliuri, Simone Tempestini, a câștigat ediția a 50-a a Raliului Brașovului și și-a adjudecat pentru a șaptea oară consecutiv trofeul competiției de sub Tâmpa, la capătul unei lupte duse la fiecare secundă împotriva campionului mondial din WRC, norvegianul Mads Ostberg.
Într-o etapă în care era pentru prima oară în ultimii ani cotat cu a doua șansă la o cursă de pe plan intern, pilotul de la Napoca Rally Academy s-a duelat de la egal la egal cu Otsberg, campion en-titre în WRC2 Pro, până la finalul probei a șasea. După speciala de pe Babarunca, unde Tempestini a câștigat cu un avans de 3,8 secunde, Ostberg a anunțat că abandonează din cauza unor probleme tehnice la motor.
Pentru Tempestini a fost a șaptea victorie consecutivă la Raliul Brașovului, care s-a impus cu un avantaj de 1 minute și 31,9 secunde în fața următorului clasat, coechipierul său de la NRA, Bogdan Marișca. Podiumul etapei a doua din Campionatul Național de Raliuri Betano a fost completat de sibianul Sebastian Barbu.
"Sunt mai bucuros pentru această victorie decât pentru cea de acum doi ani când am luat titlul aici. Mi-a plăcut duelul cu Mads, ne-am luptat la fiecare secundă, îmi pare rău că nu a fost dus până la finalul raliului. Succesul de la Brașov ne dă încredere că putem câștiga un nou titlu național, dar și pentru un parcurs bun în Campionatul European", a declarat Simone Tempestini.
România, învinsă de Georgia în Rugby European Championship
Managerul de la Napoca Rally Academy, Marco Tempestini, s-a declarat încântat de succesul din acest weekend. "Faptul că Simone s-a bătut umăr la umăr cu un campion mondial, susținut de o echipă de uzină, pe fiecare probă ne dă încredere că un român poate face performanță la nivel internațional. Din păcate, în motorsport, o diferență o face și materialul de concurs, însă suntem optimiști că vom reuși să creem o surpriză plăcută în European", a afirmat managerul NRA.
O altă demonstrație de forță la Raliul Brașovului a fost cea a lui Norbert Maior, locul 3 la finalul sezonului trecut. Pe un Citroen DS3 R3T Max, net inferior modelelor R5 și Rally2, tânărul pilot în vârstă de 22 de ani a câștigat Grupa 2 Roți Motrice, deși la finalul primei zile a primit o penalizare de 5 minute pentru că nu a putut lua startul pe ultima probă. În cele din urmă, după o recuperare incredibilă a urcat pe prima treaptă a podiumului cu un avantaj de 01:48,7 față de următorul clasat.
Citește și alte articole de pe SpotMedia.ro:
Uriașă surpriză în grupa României de calificare la CM 2022. Islanda a fost învinsă în Armenia
Prima reacție a Federației de fotbal din Ungaria după incidentele din partida cu România de la Euro
Apasă aici pentru a vedea toate articolele din sport de pe spotmedia.ro
Urmărește SpotMedia.ro pe Facebook și pe Instagram pentru a fi la curent cu cele mai importante știri ale zilei.