Atât saloanele de înfrumusețare, cât și liniile de cosmetice de toate felurile ori alte afaceri din domeniul beauty sunt tipuri de business care vor fi întotdeauna la căutare. Pentru a-ți asigura succesul dacă activezi în această nișă sau vrei să îți dorești să intri pe piață, este esențial să ții pasul cu schimbările din jur și, desigur, cu concurența.
Din această perspectivă, ritmul accelerat al evoluției tehnologice este benefic în dezvoltarea industriei de beauty, acesta oferind o serie de beneficii. Unul dintre cele mai importante aspecte este posibilitatea de a vedea rapid rezultatele și de a profita de oportunități de dezvoltare care, în trecut, s-ar fi întins pe perioade îndelungate de timp. Printre celelalte antaje se numără și:
Varianta de a face plăți contactless
În era vitezei și a tehnologiei, libertatea de a alege între achitarea contravalorii unor servicii cash sau cu cardul poate determina și decizia finală de a opta sau nu pentru un comerciant. În industria de beauty, o serie de soluții software pentru saloanele de înfrumusețare sunt reprezentate de instalarea POS-urilor, care le permit clienților să plătească folosind cardul.
Posibilitatea de a face programări online
Una dintre cele mai căutate tehnologii moderne pentru industria de beauty este posibilitatea de a face programări online - procedând astfel, locațiile își vor asigura un flux constant de clienți în funcție de ore, evenimente și zile. În plus, va fi mult mai ușor de gestionat numărul acesta, diminuând considerabil posibilitățile de supraaglomerare, timpul mare de așteptare și pierderea rezervărilor.
De asemenea, dacă oamenii vor putea face programări online, este posibil să își dorească să opteze pentru mai multe servicii, deoarece vor avea acces la o privire de ansamblu asupra calendarului salonului și al angajaților disponibili.
Opțiunile diverse pentru raportare
Deși la o primă vedere raportarea poate să nu pară necesară în industria de beauty, aceasta contribuie semnificativ la dezvoltarea sa. Managemenul companiei va fi capabil să gestioneze activitatea angajaților mai bine, observând punctele tari ale acestora. Astfel, urmărirea trendurilor va fi mult mai ușoară și motivarea angajaților pe baza rezultatelor obținute se va putea face într-o manieră eficientă.
Facilitarea unui CRM detaliat
Sistemul de management al clienților (CRM) este una dintre metodele prin care un patron din domeniul de beauty își poate crea un catalog de clienți potrivit serviciilor pe care le oferă. Acesta permite atât gestionarea programărilor online, cât și acordarea diverselor oferte personalizate în funcție de diverse evenimente (în de ziua de naștere a clientului, cu ocazia sărbătorilor, la un anumit număr de servicii achiziționate etc.).
Mai mult, pe lângă fidelizarea clienților deja existenți, va fi facilitată și lărgirea portofoliului acestora - se pot crea promoții speciale pentru cei care vin însoțiți cu de un prieten sau un membru al familiei, ori pentru cei care achiziționează produse/servicii pentru prima dată sau în valoare de o anumită sumă).
Tehnologia este un atu important în dezvoltarea industriei de beauty. Soluțiile software moderne pot fi folosite atât pentru o mai bună gestionare a serviciilor oferite, cât și pentru îmbunătățirea calității acestora în conformitate cu concurența și așteptările pieței. În plus, extinderea se poate realiza deopotrivă și prin lărgirea portofoliului de clienți și fidelizarea acestora.