Marketing-ul este o componentă esențială a oricărei afaceri. Indiferent care este activitatea business-ului tău, un lucru este cert: vrei să îl faci public și vrei să vinzi. Pentru asta, ai nevoie de strategii de marketing cât mai bine puse la punct și o strategie de optimizare site, adică SEO.
Ce este content marketing-ul?
Este o abordare prin care business-urile creează și distribuie conținut relevant și valoros, cu scopul de a atrage atenția persoanelor interesate de domeniul în care activează. În acest conținut se găsesc adesea referințe la produsele și serviciile business-ului, însă nu întotdeauna aceste referințe sunt directe. Content marketingul există de zeci de ani, însă a luat un avânt uriaș în ultima perioadă, fiind foarte eficient în mediul online. Din ce în ce mai multe agenții PPC profesionale aleg să introducă în strategiile de marketing contentul valoros iar rezultatele sunt, de cele mai multe ori, impresionante.
Ce poți obține prin marketing și SEO?
Poți capta atenția publicului țintă; Poți genera vizitatori relevanți pe site care sunt direct interesați de produsul sau serviciile tale - totul prin optimizare site; Poți genera lead-uri din partea persoanelor direct interesate de produsele pe care le comercializezi; Poți crește vizibilitatea brandului; Poți crea o relație strânsă între companie și consumatori. De cele mai multe ori, atunci când primesc informații de bună calitate, consumatorii ajung să aibă mai multă încredere în compania care le oferă aceste informații; Poți obține linkuri de calitate pentru SEO, în condițiile în care este posibil să te citeze destul de multe alte site-uri; Poți crește vânzările.
Care sunt formele prin care poți face content marketing?
Sfaturi pentru un content marketing de succes
- În momentul în care scrii sau realizezi content video, încearcă să analizezi concurența și să găsești să răspunzi unor întrebări la care aceasta nu poate să răspundă!
- Combină textul cu vizualul. Imaginile pot fi la fel de importante ca și textul în momentul în care faci content marketing;
- Ia în considerare toate mediile în care îți poți distribui conținutul. Chiar dacă faci un content de foarte bună calitate, acesta trebuie să fie distribuit pentru a fi eficient. Ia în considerare toate mediile în care îți poți distribui conținutul și fă-l public peste tot;
- Structurează corect textele. Nu este suficient să realizezi texte de bună calitate. Acestea trebuie să aibă o formă cât mai plăcută, în așa fel încât să fie ușor de citit de către oameni. Structurează cât mai corect textele, folosind subtitluri, bullet-point-uri și orice crezi că te poate ajuta să te faci mai ușor înțeles.