
Golin România câștigă la IN2 SABRE Awards, obținând premiul categoriei Digital Promo & Activation și un Certificat de excelență la categoria Micro-Budget Campaign cu campania „Camera cea mai mică”, realizată pentru Salvați Copiii România.
Campania aduce în prim-plan realitatea copiilor născuți prematur și importanța echipamentelor medicale esențiale în secțiile de terapie intensivă neonatală. Într-o țară cu una dintre cele mai ridicate rate ale mortalității infantile din Uniunea Europeană, „Camera cea mai mică” atrage atenția asupra nevoii urgente de echipamente pentru materinitățile din România.
Pentru copiii născuți prematur lupta pentru viață începe din prima zi, iar incubatorul de doar 0.2 metri pătrați este prima și cea mai importantă cameră – un spațiu vital care le oferă șansa la viață. E camera pe care părinții nu o pot cumpăra și amenaja singuri, dar pe care o putem dărui împreună maternităților, dacă ne mobilizăm. Pentru a a atinge un public cât mai larg, un incubator real a fost transformat într-o cameră de copii, complet mobilată și decorată, la scară miniaturală. Postată pe site-uri de imobiliare sau prezentă în viața reală, la evenimente, Camera cea mai Mică a devenit pentru prima oară, un obiect real cu care oamenii au putut interacționa în afara maternității.
Premiile câștigate validează impactul creativ și social al campaniei, demonstrând că storytelling-ul relevant și execuția inovatoare pot transforma conștientizarea unei probleme reale într-un apel puternic la acțiune.
Mai mult decât atât, pe lângă premiile obținute la IN2 SABRE, Golin România este inclusă pe shortlist-ul SABRE Awards EMEA cu două campanii nominalizate: Camera cea mai mică și Testat e Hot, realizată pentru MedLife România.
IN2 SABRE Awards EMEA este o competiție prestigioasă dedicată excelenței în comunicare și relații publice, organizată de PRovoke Media. Evenimentul face parte din seria globală SABRE Awards și se concentrează pe Insights și Inovație în comunicare.
Credits:
Salvați Copiii România: Gabriela Alexandrescu (Președinte Executiv), Mihaela Spiridon (Specialist Comunicare), Ștefania Mircea (Project Manager).
Golin România: Ioana Munteanu (Creative Director), Andrei Popa (Senior Art Director), Ruxandra Simion (Head of Unit), Sabina Iancu (Senior PR Manager), Lucian Cernat (Group Creative Director), Adrian Anghel (Head of Digital Content), Iulia Ghiță (Senior Digital Associate).
Despre Golin România
Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide, agenție de Relații Publice care își aliniază eforturile de creație și data cu business-ul clienților pentru a livra rezultate cu impact. Împreună ajungem la cele mai valoroase insight-uri și colaborăm într-un mediu incluziv, creăm cu mult curaj și orientați către rezultate. Cei 1.700 de angajați Golin la nivel global operează în peste 50 de birouri din întreaga lume, ceea ce ne permite să venim cu soluții complete pentru piețe multiple și pentru programe de comunicare regionale sau globale. Golin a fost numită Global Agency of the Year în cadrul PR Week 2021, 2020 și 2019 și PRWeek U.S. 2024. De asemenea, a fost desemnată Agenția Anului din regiunea Americii de Nord, în cadrul PRovoke Media 2021, Midsize Consultancy of the Year la SABRE EMEA 2023 și Research & Measurement Team of the Year în cadrul edițiior AMEC Awards din 2023, 2022, 2021, 2020 și 2019. Golin este prima agenție de PR care a obținut Gold și Silver pentru creativitate, în cadrul Festivalului Cannes Lions din 2019, ca în 2024 să devină prima agenție de PR care câștigă premii Grand Prix la Cannes Lions.
În România, Golin face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (agenție integrată de marketing și comunicare), Initiative (media), Medic One (comunicare în domeniul medical) și Path (unit-ul specializat în analiza și interpretarea datelor).
Pentru mai multe informații vizitați http://golin.ro sau pagina de Facebook Golin Romania.
Despre Salvați Copiii România
De 34 de ani, Salvați Copiii România construiește programe sociale, politici publice și practici solide în beneficiul copilului din România. Expertiza și complexitatea proiectelor la nivel național fac din organizație o instituție socială esențială, al cărei rol este medierea între societate și autoritatea publică, în beneficiul copilului. În cele peste trei decenii de activitate, Salvați Copiii a intervenit activ în societate, identificând soluții concrete pentru protejarea și sprijinirea copiilor vulnerabili, și a militat, în același timp, pentru o colaborare viabilă cu autoritățile decidente, pentru asigurarea interesului superior al copilului. Salvați Copiii și-a asumat rolul de supraveghere vigilentă a autorităților publice, în așa fel încât acestea să implementeze politici publice de durată care să corecteze cauzele care duc la vulnerabilizarea copiilor. Totodată, organizația a reușit să creeze rețele active de solidaritate, prin încurajarea responsabilității sociale a companiilor și a societății, în sens larg. În calitate de membru al Save the Children, cea mai mare organizaţie independentă din lume care promovează drepturile copilului şi care cuprinde 30 de membri şi desfăşoară programe în 118 ţări, VIZIUNEA noastră este o lume care respectă, pentru fiecare copil, dreptul său la supraviețuire, educație, protecție și participare, asumându-ne MISIUNEA de a obţine progrese importante privind modul în care copiii sunt trataţi şi producerea schimbărilor imediate şi de durată în viaţa acestora. Peste 3.700.000 de copii au fost implicați în programele și campaniile Organizației Salvați Copiii.