Vodafone Business lansează Deschis la nou. Deschis la tehnologie – o platforma ce încurajează antreprenorii să adopte soluții digitale pentru afacerile lor. Companiile mici și mijlocii (IMM) reprezintă peste 50% din produsul intern brut (PIB) al României, dar se clasează pe ultimele locuri în ceea ce privește adoptarea soluțiilor digitale.
„Tech for Better este motto-ul după care ne ghidăm atunci când dezvoltăm atât soluții digitale, cât și oportunități de promovare a antreprenorilor români. Platforma de comunicare – Deschis la nou. Deschis la tehnologie – aduce în prim-plan soluții digitale, care, alături de un partener de încredere în consultanță și implementare, sporesc productivitatea, eficiența, siguranța și optimizarea costurilor pentru afacerile din România. Această platformă a fost gândită pentru ca toate companiile, nu doar cele aflate la început de drum în ceea ce privește digitalizarea, să testeze soluțiile Vodafone Business, să profite de multiplele beneficii ale digitalizării și să depășească mai facil provocările”, a declarat Mihnea Rădulescu, Director Enterprise Business Unit în cadrul Vodafone România.
Conform unui studiu realizat de Vodafone în rândul companiilor din România*, înainte de a lua decizia finală de achiziție a unei soluții din gama IT&C sau a unor servicii de digitalizare, 72% dintre acestea consideră că este importantă existența unei perioade de testare. In același timp, 70% consideră important gradul de inovare al soluțiilor din portofoliu și consultanța primită din partea furnizorului. Astfel, ca răspuns la aceste nevoi, noua platformă - Deschis la nou. Deschis la tehnologie – aduce expertiza consultanților și vine cu o perioadă mai mare de testare gratuită pentru o gamă de soluții oferite de Vodafone Business. Antreprenorii care își doresc să facă un prim pas către digitalizarea afacerilor pot testa acum gratuit, pentru o perioadă de șase luni soluțiile: Cloud Voice (centrală telefonică virtuală care permite funcții diverse de management al apelurilor, inclusiv pentru activități de tip call center), Microsoft 365 (cea mai bună variantă pentru creșterea productivității, eficienței în comunicare și distribuției de informații în cadrul companiei), Virtual Private Server (un server virtual prin care se pot stoca și păstra în siguranță toate datele și aplicațiile unei companii), Smart Archive (acces rapid la documentele companiei, prin catalogare și arhivare inteligentă), Business Secure Sign (semnătură electronică cu valoare legală care include Certificat Digital pentru a semna documentele, în siguranță și de oriunde), Vodafone Smart Protect (o soluție de securitate cibernetică pentru dispozitive fixe și mobile, care asigură protecție antivirus, anti-malware, anti-spyware, anti-ransomware și protecția tranzacțiilor bancare) sau Smart Invoice (soluție care permite emiterea și managementul facturilor fiscale și al altor documente de plată (precum proforme, chitanțe, avize), online)**.
Gama largă de soluții end-to-end integrate de către Vodafone Business, alături de expertiza oferită de consultanții în tehnologie și digitalizare, pot satisface cerințele specifice ale oricărei afaceri, indiferent de industria din care aceasta face parte.
Comunitatea Vodafone Business are deja peste 100.000 de antreprenori care au dovedit că sunt deschiși la nou și la tehnologie, alegând să își digitalizeze afacerile. Astfel am invitat, în cadrul platformei, o parte dintre aceștia să ne spună povestea lor de succes. Musette, Cupio, fisher Fixings, Archivit, VEGO Holdings și Sweetology au evidențiat modul în care soluțiile de tehnologie din portofoliul Vodafone Business îi ajută să fie mai eficienți, să optimizeze costurile, să își țină companiile în siguranță și să își îmbunătățească productivitatea.
De altfel, aceasta este și promisiunea pe care Vodafone Business o face clienților: atenția și adaptabilitatea la nevoile fiecărei afaceri, alături de soluțiile tehnologice inovatoare.
Platformei Deschis la nou. Deschis la tehnologie i se asociază și eShop-ul de soluții fixe pentru clienții Vodafone Business, de unde pot fi achiziționate exclusiv online servicii de internet și televiziune, la prețuri speciale. Acesta este încă un pas pe care Vodafone Business îl face pentru a facilita accesul la serviciile sale prin intermediul platformelor digitale și poate fi accesat din secțiunea eShop: https://www.vodafone.ro/business.
* Studiul a fost realizat de Kantar România la cererea Vodafone, în perioada februarie-martie 2022, prin interviuri telefonice (metoda CATI), pe un eșantion de 1003 companii, reprezentativ la nivelul companiilor care folosesc cel puțin un serviciu de telecomunicații, eroarea maximă de eșantionare este de +/- 3.1%.
** Oferta try&buy este valabilă până pe 31.05.2023 cu posibilitatea de prelungire, pentru companiile care nu au achiziționat deja de la Vodafone serviciul pe care doresc să îl testeze. După perioada de testare, dacă nu se solicită anulare, serviciul rămâne activ contra cost, conform ofertei comerciale comunicate la momentul alegerii serviciului.
Despre Vodafone
Unică prin amploarea sa, ca cea mai mare companie de telecomunicații și tehnologie din Europa și Africa, Vodafone transformă modul în care trăim și lucrăm prin inovație, tehnologie, conexiuni, platforme, produse și servicii.
Vodafone operează rețele mobile și fixe în 20 de țări și colaborează cu rețele mobile în alte 47 de țări. La 31 decembrie 2022, aveam peste 330 de milioane de utilizatori de servicii mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix și peste 21 de milioane de clienți ai serviciilor TV. Vodafone este lider mondial în domeniul IoT (Internet of Things), conectând peste 155 de milioane de dispozitive și platforme.
Am revoluționat segmentul fintech din Africa prin M-Pesa, serviciu care a aniversat 15 ani în 2022. Este cea mai mare platformă fintech din regiune și oferă acces la servicii financiare unui număr de peste 58 de milioane de oameni într-un mod sigur, accesibil și convenabil.
Misiunea noastră este să „conectăm pentru un viitor mai bun”, folosind tehnologia pentru a îmbunătăți viețile, pentru a digitaliza sectoare critice ale economiei și pentru a facilita o societate digitală incluzivă și sustenabilă.
Ne-am angajat să reducem impactul companiei asupra mediului, astfel încât să putem atinge net zero al emisiilor din întreg lanțul nostru valoric până în 2040, ajutându-ne în același timp clienții să își reducă propriile emisii de carbon cu 350 de milioane de tone până în 2030. Facem pași importanți în reducerea deșeurilor rezultate din dispozitivele mobile și în atingerea obiectivului de a reutiliza, revinde sau recicla 100% din echipamentele noastre de rețea care devin redundante.
Credem în puterea conectării și în servicii digitale pentru a îmbunătăți societatea și economiile, lucrând alături de guverne pentru a digitaliza sănătatea, educația și agricultura și pentru a crea orașe mai curate și mai sigure. Produsele și serviciile noastre sprijină digitalizarea afacerilor, în special a întreprinderilor mici și mijlocii (IMM-uri).
Strategia noastră de incluziune urmărește ca nimeni să nu fie lăsat în urmă asigurând conectare, dobândirea de abilități digitale și dezvoltarea de produse și servicii relevante, care facilitează accesul la educație, sănătate și finanțe. Ne-am angajat, de asemenea, să dezvoltăm o forță de muncă diversă și incluzivă, care să reflecte clienții și societățile în care activăm.
Pentru mai multe informații, vizitați www.vodafone.com, urmăriți-ne pe Twitter la @VodafoneGroup sau conectați-vă cu noi pe LinkedIn la www.linkedin.com/company/vodafone.