Învață să fii un manager mai bun pentru echipa ta: iată cum

Învață să fii un manager mai bun pentru echipa ta: iată cum

Un manager bun este un lider, un învăţător şi un suport bun pentru membrii echipei sale, indiferent de domeniul de muncă. Nimeni nu se naşte învăţat, aşa că este normal să înveţi anumite lucruri din mers, chiar şi atunci când ai o poziţie de conducere. Poţi întotdeauna să devii un lider mai bun, mai ales dacă implementezi mici lucruri de efect în strategia ta.

Iată cum poţi să fii un manager mai bun pentru echipa ta

Ascultă mai mult

Un manager bun îşi ascultă echipa, în special când vine vorba de nevoile lor. Încearcă să găseşti timp pentru a-ţi asculta membrii echipei, dar şi pentru a forma un grup puternic. Ascultă-i chiar şi atunci când este vorba de probleme personale, deoarece acest lucru te va ajuta să îi cunoşti mai bine.

ADVERTISING

Cunoaşte-ţi echipa

Relaţiile de muncă sunt similare cu cele de prietenie. Petreci timp zilnic cu echipa ta, de aceea este bine să găseşti timp pentru a-i cunoaşte. Cu cât îi cunoşti mai bine, cu atât îţi va fi mai uşor să înţelegi cum lucrează, cum îi poţi motiva şi de ce anume au nevoie la locul de muncă.

Pune accent pe siguranţă

Siguranţa la locul de muncă este esenţială şi nu trebuie să sari niciodată peste acest aspect. Indiferent de mediul în care lucraţi, respecta întotdeauna normele de siguranţă şi asigură-te că echipa ta înţelege importanţa acestora. 

ADVERTISING
FĂRĂ SCURTĂTURI. Ajungem departe

În cazul în care lucraţi în construcţii sau pe teren, echipamentul de protecţie este întotdeauna un must şi este bine să le oferi angajaţilor cele mai bune variante. Spre exemplu, pe interbabis.ro ai pantofi de protecţie unisex, excelenţi pentru o mulţime de tipuri de muncă de teren. Echipamentul adecvat trebuie să fie o prioritate, indiferent de anotimp sau task-uri.

Ajută-ţi echipa să se dezvolte

Un manager dedicat îşi va ajuta echipa să se dezvolte, chiar dacă asta înseamnă că unii angajaţi să îşi schimbe locul de muncă sau poziţia în viitor. Îţi doreşti ca angajaţii tăi să înveţe constant, să devină mai buni, atât pentru bunul mers al proiectelor, cât şi pentru cariera lor. Oferă-le acestora oportunităţi de dezvoltare, de la şedinţe de coaching şi până la cursuri diverse. Susţine-i în astfel de demersuri întotdeauna şi ajută-i să găsească timp pentru dezvoltarea skill-urilor

ADVERTISING

.

Respectă viaţa personală

Nu trebuie să îţi priveşti echipa doar din perspectiva muncii. Aminteşte-ţi că toţi aveţi o viaţă personală şi că munca nu vă caracterizează întreaga existenţă. Respectă întotdeauna viaţa personală a membrilor echipei şi nu încerca să minimizezi impactul acesteia în carieră. 

Nu te teme să îţi ceri scuze

Un manager conduce o echipă, însă asta nu înseamnă că nu greşeşte niciodată. Nu încearcă să îţi conturezi o imagine de atotștiutor, dimpotrivă. Recunoaşte-ţi greşelile, ascultă feedback-ul primit şi nu te teme să îţi ceri scuze faţă de echipă atunci când este cazul.

Dacă vrei să conduci o echipă aşa cum se cuvine şi să obţii rezultate cât mai bune, atunci este esenţial să îţi asculţi angajaţii, să le respecţi viaţa personală şi să te asiguri că aceştia îşi desfăşoară task-urile în cele mai bune condiţii.