Vești bune: Săptămâna Mondială a Alăptării, vin românesc premiat cu aur și turism pe creștere

Vești bune: Săptămâna Mondială a Alăptării, vin românesc premiat cu aur și turism pe creștere

Zilele acestea sărbărtorim Săptămâna Mondială a Alăptării și aflăm, din nou, despre beneficiile alimentației naturale la sugari, mai ales în contextul pandemiei de Covid.

Tot în aceste momente, un vin românesc obține medalia de aur la cea mai mare competiție de vinuri din lume. O altă veste bună este că turismul intern isi reia cresterea de dinainte de pandemie.

Sărbătorim Săptămâna Mondială a Alăptării

Cu ocazia Săptămânii Mondiale a Alăptării, marcată în perioada 1-7 august 2021, directorul executiv al UNICEF, Henrietta Fore, și directorul OMS, dr. Tedros Adhanom Ghebreyesus, publică o declarație comună privind importanța alăptării pentru dezvoltarea copiilor.

ADVERTISING

„Inițierea alăptării în prima oră de la naștere, urmată de alăptarea exclusivă timp de șase luni și de continuarea alăptării până la vârsta de doi ani sau chiar mai mult, oferă o puternică apărare împotriva tuturor formelor de malnutriție infantilă, inclusiv a subponderabilității și a obezității.

Alăptarea acționează de asemenea ca un prim vaccin pentru bebeluși, protejându-i împotriva a numeroase boli comune ale copilăriei.

Deși rata de alăptare a înregistrat progrese în ultimele patru decenii, observându-se o creștere de 50% a prevalenței alăptării exclusive la nivel mondial, pandemia de COVID-19 arată cât de fragile sunt aceste progrese.

ADVERTISING
FĂRĂ SCURTĂTURI. Ajungem departe

În numeroase țări, pandemia a provocat perturbări semnificative la nivelul serviciilor de sprijin pentru alăptare, sporind totodată riscul de nesiguranță alimentară și de malnutriție.

Mai multe state au raportat amplificarea acestor riscuri de către producători de alimente pentru bebeluși care au invocat temeri nefondate privind posibilitatea transmiterii COVID-19 prin alăptare și și-au promovat produsele ca o alternativă mai sigură la alăptare”, se arată în declarația celor doi.

Un vin românesc obține Medalia de Aur la cea mai mare competiție de vinuri din lume

Apogeum Feteasca Neagra, vinul inclus pe lista scurta a celor mai bune 1% vinuri din lume, cucereste o noua medalie, a 15-a.

ADVERTISING

Apogeum Editia 2017 a obtinut un rezultat exceptional: 95 de puncte. Astfel, Feteasca Neagra, cel mai popular soi de vin rosu romanesc de la Tohani, face un nou pas in demersul sau de a deveni un simbol pentru Romania.

Apogeum Feteasca Neagra este un vin produs in cantitate limitata, intre 5.000-10.000 de sticle anual. La Crama Apogeum – aflata la Tohani, #AcasaLaFeteascaNeagra – iubitorii vinului au posibilitatea sa-l deguste in degustari pe verticala (acelasi vin din ani diferiti), unde pot aprecia diferentele anilor de productie. Apogeum Feteasca Neagra 2017 va fi disponibil publicului incepand cu aceasta toamna.

Turismul intern isi reia cresterea de dinainte de pandemie

Într-o lume aflată încă sub influența COVID-19, turiștii care călătoresc în țară sunt mai atrași de destinații care facilitează menținerea practicilor de distanțare fizică.

Comportamentul utilizatorilor Benefit indică deja că mulți dintre angajații care călătoresc în România aleg, pentru această vară, destinații în mediul rural, în special atunci când călătoresc cu familia.

Dacă în 2019 principalele destinații vizate erau litoralul și marile orașe (pentru city-break), în 2021 a crescut interesul pentru locuri mai puțin cunoscute, cu atât mai mult cu cât acestea promit reducerea expunerii la COVID-19.

„Anul acesta, se observă un apetit crescut pentru călătoriile interne în rândul angajaților din România, mai ușor accesibile în condiții de siguranță.

După o perioadă de provocări pentru turismul intern, turiștii au reluat achiziția de vacanțe în țară. În ultimele 6 luni, tranzacțiile efectuate în categoria Turism intern din platforma Benefit s-au dublat și trendul este promițător.

Voucherele de vacanță sunt al doilea cel mai dorit beneficiu extrasalarial din platforma Benefit, după tichetele de masă.

Utilizând o facilitate unică oferită de platforma de beneficii flexibile, angajații și-au putut cumula bugetele pe parcursul mai multor luni, iar acum pot folosi sume mai mari pentru achiziția vacanțelor interne, prin intermediul voucherelor de vacanță”, declară Codruţ Nicolau, General Manager Edenred România şi al platformei de beneficii flexibile Benefit.

Citește și:


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇