Internship 2.0, primul proiect de învățare la distanță demarat în România, derulează în acest an o nouă ediție, începând cu data de 2 mai. Cu o durată de trei săptămâni, internshipul este gratuit, se desfășoară doar online și se adresează tuturor pasionaților de marketing și comunicare.
Internship 2.0 își propune să descifreze pentru participanți problemele și oportunitățile mediului online, punând accent pe învățarea prin practică. În momentul de față, cred că acest tip de stagiu este cu atât mai relevant pentru viitorii profesioniști în comunicare sau marketing. Ne dorim ca la finalul a trei săptămâni intense, cu proiecte având termene foarte strânse, fiecare participant să dețină principiile de bază și abilitățile necesare pentru a lucra în online, fie că o vor face în calitate de freelanceri sau angajați în agenții sau companii.
Sorin Tudor, inițiatorul proiectului.
Programul este structurat pe cinci module: un modul de scriere și gândire creativă, un modul de comunicare și strategie online și un modul “corporate”, la care, începând din 2020, se mai adaugă un modul de managementul crizei și gestionarea fake news.
Prima ediție a Internship 2.0 a avut loc în 2009. Până în prezent, în cele 13 ediții, Internship 2.0 a avut aproape 180 de participanți, o bună parte fiind astăzi profesioniști recunoscuți în domeniul marketingului și comunicării online.
Detalii suplimentare pot fi accesate pe blogul sorintudor.ro și pe site-ul WebCultura.ro. CV-ul și o scrisoare de intenție pot fi trimise până la data de 1 mai, la adresa sorintudor.ro@gmail.com.
Sorin Tudor, profesor de Promovare Digitală în cadrul Universității din București, are o experiență de 15 ani în comunicarea în mediul online, timp în care a oferit consultanță unora dintre cele mai importante companii din domeniu. În 2008 a publicat prima carte de marketing politic de după decembrie 1989. A participat ca speaker la numeroase conferințe interne și internaționale și este unul dintre specialiștii cunoscuți în comunicare.
Internship 2.0 se desfășoară și în acest an cu susținerea JTI.
JTI este una dintre primele companii multinaționale stabilite local, încă din 1993 și a investit până acum în România peste 250 milioane de euro. JTI are peste 1.200 de angajați în sediul din București, fabrică și birourile de vânzări din toată țara, și este Angajatorul numărul unu în România, potrivit evaluării realizate de Top Employers Institute, care include 23 companii pe plan local.
JTI se implică activ în comunitate: compania este partener al Festivalului International de Teatru de la Sibiu (FITS), al TIFF, "Turneelor de poveste" - serie de turnee muzicale în orașele mici, al Festivalului SoNoRo și sponsor oficial al Gigi Căciuleanu Romania Dance Company. JTI a fost premiată recent de Ministerul de Externe din Japonia pentru promovarea culturii nipone în România. JTI sprijină Grădina Japoneză din Herăstrău, Căsuța de Ceai din Muzeul Național de Artă și Centrul de Studii Româno-Japoneze din cadrul Universității Româno-Americane. „Întâlnirile JTI”, eveniment lansat în anul 2000, a devenit un brand cultural național în dansul contemporan. Compania susține, din anul 2000, Bursele JTI pentru Jurnaliști, fiind de asemenea partener al Internship 2.0. Din 1998, se desfășoară programul Seniorii JTI, prin care 45 de vârstnici din Sectorul 2 primesc zilnic alimente și medicamente, iar de-a lungul anilor compania a colaborat și colaborează cu Samusocial, Ateliere fără frontiere, ARC, SoSiSeSa și alte organizații neguvernamentale, sprijinind proiecte sociale prin care sunt susținute persoane din categorii defavorizate în diverse zone ale țării.
JTI este unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din tutun și produse pentru vapat, cu operațiuni în peste 130 de țări. Cu sediul la Geneva, Elveția, JTI are peste 40.000 de angajați, fiind membră a grupului Japan Tobacco. Pentru mai multe informații, vizitați www.jti.com.