Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția părților sale sociale de către Wolt, o platformă de comerț local de origine finlandeză cu operațiuni în 28 de țări. Tranzacția este de așteptat să se finalizeze în următoarele luni, în urma îndeplinirii condiţiilor obișnuite de închidere și a obținerii aprobărilor legale din partea autorităților relevante. Cu o echipă de peste 12.000 de persoane, Wolt este deținută de compania DoorDash din Statele Unite ale Americii.
„Tazz s-a impus ca o platformă de încredere și îndrăgită în România, cunoscută pentru experiența sa locală și relațiile solide cu clienții și partenerii săi”, a declarat Miki Kuusi, CEO al Wolt și Head of DoorDash International. „Cunoașterea profundă a pieței pe care Tazz o are, alături de tehnologia și excelența operațională Wolt, creează un potențial uriaș de a îmbunătăți experiența clienților și partenerilor din România. Suntem încântați de această tranzacție și așteptăm cu nerăbdare călătoria care urmează.”
După finalizarea tranzacției, planul este ca platforma Tazz să fie integrată sub brandul și produsul Wolt, iar cele două companii se angajează să asigure o tranziție ușoară pentru clienții, angajații și partenerii existenți ai Tazz.
„Tazz reprezintă o poveste de succes în antreprenoriatul românesc și un business care a crescut incredibil de mult într-un timp foarte scurt. Asta s-a datorat echipei foarte bune din spate și investiției eMAG, fără de care nu am fi ajuns aici. Ca pas următor, unirea forțelor cu Wolt reprezintă o oportunitate extraordinară,” a declarat Alin Șerban, CEO Tazz. „Wolt este cunoscut la nivel global pentru experiența de top oferită clienților, dar și pentru abordarea cu adevărat locală. Prin acest parteneriat, ne putem îmbunătăți serviciile și putem oferi o valoare și mai mare atât clienților, cât și partenerilor cu care lucrăm. Așteptăm cu nerăbdare acest nou capitol de dezvoltare accelerată și suntem foarte mândri de povestea frumoasă pe care am spus-o cu Tazz în România.”
Tazz operează în peste 35 de orașe din România și are o echipă dedicată de 260 de persoane. În ultimii ani, platforma a crescut rapid, oferind o selecție puternică de restaurante, parteneri din zona de supermarket și retail, precum și comercianți locali.
Tazz este, de asemenea, membru al programului eMAG Genius, care oferă clienților beneficii premium precum livrare gratuită și acces la oferte exclusive. Wolt și eMAG au încheiat un parteneriat prin care asigură clienții Tazz că se vor putea bucura în continuare de beneficiile programului Genius.
„În 2019, eMAG intra în acționariatul Tazz, o platformă 100% românească din Timișoara, cu ambiția de a o dezvolta și transforma în lider pe segmentul de livrare la domiciliu. Am văzut de atunci potențialul acestui business și dorința mare a echipei de a crește într-un ritm accelerat. Împreună am creat o poveste de succes de care suntem foarte mândri, care a crescut de la 100 la 10.000 de parteneri, iar astăzi este pregătită să treacă la nivelul următor. Tazz va rămâne parte din Genius, prin oferte foarte bune și livrare gratuită de la restaurante și supermarket”, a spus Tudor Manea, CEO eMAG Group.
Miki Kuusi, CEO Wolt și Head of DoorDash International, a adăugat: „România este o piață cu mare potențial și suntem dornici să cunoaștem mai bine comunitățile locale – și bucătăria românească. Suntem aici să creăm noi oportunități pentru parteneri și agențiile de livrare și să le oferim tuturor serviciul excepțional pentru care Wolt este cunoscut în întreaga lume.”
Despre Wolt
Wolt este o platformă de comerț local cu sediul în Helsinki, având misiunea de a crea tehnologie care aduce bucurie, simplitate și oportunități cartierelor lumii. Wolt conectează persoanele care doresc să comande mâncare, alimente și alte bunuri cu persoane interesate să le vândă și să le livreze. Pentru a facilita acest lucru, Wolt dezvoltă în permanență o gamă largă de tehnologii, de la soluții de logistică la software de retail și soluții financiare, precum și gestionarea propriilor magazine alimentare sub brandul Wolt Market. Wolt a fost fondată în 2014 și și-a unit forțele cu DoorDash în 2022. Împreună, DoorDash și Wolt operează astăzi în peste 30 de țări, dintre care 28 sunt cu produsul și brandul Wolt.
Despre Tazz
Tazz este platforma locală de livrare rapidă, care oferă, la doar un click distanță, preparate de la cele mai bune restaurante din țară, alimente de la principalii jucători de retail, dar și diverse produse: de la cumpărături zilnice, medicamente și flori, la cărți, echipamente sportive, produse de îngrijire personală și de înfrumusețare. Clienții Tazz se bucură de beneficii exclusive, cum ar fi comanda de grup, evenimente culinare cu bucătari locali și plata cu cardurile de masă. Parte a Grupului eMAG, Tazz oferă și beneficii exclusive prin abonamentul Genius: livrare gratuită și acces la Genius Deals. Fiind una dintre cele mai descărcate aplicații din România, Tazz poate fi accesată din aplicațiile mobile Android și iOS, dar și online pe www.tazz.ro, din peste 35 de orașe din toată țara.
Despre eMAG
Înființată în 2001, eMAG este un pionier al sectorului de comerţ online care s-a dezvoltat în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful). Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție o serie de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: Fulfilment by eMAG, Genius easybox, eMAG Ads sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informații despre eMAG, accesați about.emag.ro.
Acest comunicat conține declarații prospective în sensul Secțiunii 27A din Securities Act din 1933, astfel cum a fost modificată, și al Secțiunii 21E din Securities Exchange Act din 1934, astfel cum a fost modificată, declarații care implică riscuri și incertitudini substanțiale. Declarațiile prospective se referă în general la evenimente viitoare sau la performanța noastră financiară sau operațională viitoare. În unele cazuri, se pot identifica declarații anticipative, deoarece acestea conțin cuvinte precum „poate”, „ținti”, „va”, „ar trebui”, „așteaptă”, „planifica”, „încercați”, „anticipați”, „ ar putea”, „ar fi”, „intenționează”, „țintește”, „proiectează”, „contemplă”, „crede”, „estimează”, „prevăd”, „potențial” sau „continuă” sau negativul acestor cuvinte sau alți termeni sau expresii similare care privesc așteptările, strategiile, planurile sau intențiile noastre, precum și legate de tranzacția propusă descrisă în această ediție („Tranzacție”). Declarațiile prospective din acest comunicat includ, dar nu se limitează la, (i) așteptări cu privire la momentul, finalizarea și beneficiile așteptate ale tranzacției planificate, (ii) planuri, obiective și așteptări cu privire la operațiunile viitoare, părțile interesate și piețele sau zonele de afaceri în care vom opera și (iii) impactul așteptat al Tranzacției propuse asupra activității părților. Este posibil ca așteptările și convingerile noastre cu privire la aceste aspecte să nu se materializeze, iar rezultatele reale din perioadele viitoare sunt supuse riscurilor și incertitudinilor care ar putea face ca rezultatele reale să difere semnificativ de cele proiectate, inclusiv riscuri și incertitudini legate de: riscuri și incertitudini legate de Tranzacție, inclusiv eșecul de a obține sau întârzierile în obținerea aprobărilor necesare de reglementare, neîndeplinirea oricăreia dintre condițiile de finalizare a tranzacției propuse la timp sau deloc și costurile și cheltuielile asociate cu nerealizarea finalizarii; costuri, cheltuieli sau dificultăți legate de Tranzacție, inclusiv integrarea afacerii relevante; nerealizarea beneficiilor și sinergiilor așteptate ale tranzacției propuse în intervalele de timp estimate sau deloc; impactul potențial al anunțului, pendinței sau încheierii tranzacției propuse asupra relațiilor cu angajații, clienții, furnizorii și alți parteneri de afaceri; riscul unor litigii sau acțiuni de reglementare; incapacitatea de a reține personalul cheie; modificări ale legislației sau reglementărilor guvernamentale care ne afectează; și condițiile economice, financiare, sociale sau politice care ne-ar putea afecta negativ pe noi sau tranzacția propusă. Declarațiile prospective conținute în acest comunicat sunt, de asemenea, supuse altor riscuri și incertitudini care ar putea face ca rezultatele reale să difere de rezultatele prezise, inclusiv cele descrise mai complet în depunerile noastre la SEC, inclusiv Raportul nostru anual pe Formularul 10-K pentru anul încheiat la 31 decembrie 2023 și rapoartele noastre trimestriale în formularul 10-Q. Toate declarațiile prospective din această ediție se bazează pe informațiile disponibile pentru DoorDash și pe ipoteze și convingeri de la data prezentului, și ne declinăm orice obligație de a actualiza orice declarații anticipative, cu excepția cazurilor cerute de lege.