Softlead, singurul marketplace software care ajută companiile să se digitalizeze, atrage o finanțare de 200.000 de euro

Softlead, singurul marketplace software care ajută companiile să se digitalizeze,  atrage o finanțare de 200.000 de euro
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Softlead, singura platformă din România care ajută companiile să aleagă aplicația software potrivită, pe baza ADN-ului Digital, atrage o rundă de finanțare de 200.000 de Euro, la o evaluare de 1.4 milioane de Euro. Plasamentul privat a fost realizat prin platforma de crowdfunding Ronin. 

Printre investitorii care au validat modelul de business și perspectivele de creștere ale platformei Softlead se află antreprenori și Business Angels din România, cu experiență recunoscută în domenii precum IT/software, blockchain, plăți online, dar și din industrii conexe: Alexandru Lăpușan, Călin Lupșan, Felix Crișan. 

ADVERTISING

Investiția atrasă permite creșterea accelerată a platformei Softlead.ro pe piața locală, dezvoltarea modulului Softlead Digital DNA, precum și pregătirea pentru internaționalizare. 

Softlead Digital DNA este un instrument care indică nivelul de digitalizare al unei companii în funcție de cele mai importante caracteristici ale acesteia, dar și tipurile de aplicații software sau bugetele necesare susținerii unui proces de digitalizare complet, în acord cu profilul, provocările și modelul de business al organizației. 

“Această rundă de finanțare și atragerea unor nume cheie din industria IT în echipa Softlead va conduce către îndeplinirea obiectivelor de creștere rapidă la nivel local, pentru ca platforma să devină principalul reper de informare și de selectare a aplicației și serviciilor software potrivite pentru companiile de tip IMM din România. De asemenea, investitorii strategici din industrii complementare care s-au alăturat proiectului Softlead ne vor ajuta în rafinarea mecanismelor de adresare eficientă către achizitorii software”. Alexandra Roată, Co-Founder Softlead.

ADVERTISING

“În tot acest proces de ridicare a unei runde de finanțare am validat modelul de business atât din perspectiva planurilor coerente de creștere și dezvoltare, cât și din cea a utilității unei astfel de platforme și a beneficiilor pe care le aduce companiilor care se află în plin proces de informare sau de achiziție software. De aceea, una dintre cele mai importante realizări ale închiderii acestei runde este faptul că printre investitori se află și clienții și partenerii Softlead, reprezentanți ai unor companii IT care au înțeles că platforma este un canal de generare a proiectelor calificate, ce le susțin creșterea portofoliilor de clienți existenți”. Andrei Dumitrașcu, Co-Founder Softlead

ADVERTISING

De asemenea, pentru perioada următoare, Softlead vizează creșterea și dezvoltarea departamentelor de software development, digital marketing și vânzări. 

În 2021, platforma Softlead.ro a înregistrat cu 45% mai multe cerințe de implementări software față de anul anterior, valoarea totală a proiectelor însumând 4.158.000 de euro (cu 26% mai mult decât perioada anterioară). Rezultatele Softlead sunt validate de perspectiva globală a industriei, unde, potrivit Gartner, în 2022 se așteaptă o creștere cu 11% a investițiilor în soluții software. 

De asemenea, conform celui mai nou studiu de piață publicat de ANIS (Asociația Patronală a Industriei de Software și Servicii) în colaborare cu Roland Berger, industria de software și servicii crește de 3 ori mai repede decât economia. Dacă  în ultimii cinci ani analizați (2015-2020), creșterea economică a României a fost de 6%, industria a înregistrat o creștere de 17%.  

Despre Softlead

Softlead este prima platformă de tip marketplace B2B, ce ajută companiile să aleagă soluția software potrivită, pe baza ADN-ului Digital, din cele 900 de aplicații listate de cei peste 470 de parteneri IT. Cu ajutorul unui instrument lansat anul trecut, companiile pot afla și urmări gradul de digitalizare al unui departament sau al întregii organizații și pot descărca un raport complet, ce include recomandări de soluții software potrivite, precum și bugetele asociate achiziției.